تولید مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» که برای مدتی متوقف شده بود، با تغییر شبکه‌ بار دیگر به جریان افتاد و تصویربرداری این مجموعه سرانجام اواخر ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از ایسنا، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه همچنان در لوکیشن ثابت خود و در خانه‌ای در حوالی اتوبان اشرفی اصفهانی در حال انجام بوده و تاکنون ۷۵ درصد از کار مقابل دوربین رفته است.

طبق برنامه‌ریزی‌ها تصویربرداری تا اواخر ماه آینده به پایان می‌رسد و همزمان با تولید، مراحل فنی نیز در حال انجام است. امیر ادیب‌پرور تدوین و صداگذاری را برعهده دارد و افشین عزیزی نیز ساخت موسیقی را انجام می‌دهد.
خبر دیگر درباره این پروژه آغاز بازی فرناز رهنما و کاظم سیاحی است که به تازگی مقابل دوربین کرامتی رفته‌اند. گروه تولید این روزها مشغول مذاکره با چند خواننده برای تیتراژ پایانی هستند که به زودی قطعی خواهد شد.
فرناز رهنما و کاظم سیاحی از جمله بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال مسعود کرامتی پیوسته‌اند.
اسماعیل عفیفه – تهیه‌کننده «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» پیش از این درباره بازنویسی چندین باره‌ی متن این سریال و علت آن خاطرنشان کرده بود، راستش حسابش از دستم در رفته است که این مجموعه چندین بار بازنویسی شده است، امیدوارم این بار بتواند موفق شود.
«یادداشت های یک زن خانه دار» قرار است از شبکه پنج سیما به روی آنتن برود.
شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، فریبا جدیکار، محمود بهروزیان، مونا غمخوار، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوهی بازیگران اصلی و امیرحسین رستمی، بیوک میرزایی، مهشاد مخبری، حشمت آرمیده و… به عنوان بازیگران مهمان در این سریال به ایفای نقش می پردازند.
«یادداشت های یک زن خانه دار» ساختاری اپیزودیک دارد و موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای زندگی و مسائل روزمره است. مجموعه داستان زندگی زنی با بازی شقایق دهقان را روایت می کند که روانشناسی خوانده و به دلیل عدم سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارت هایش تصمیم می گیرد یک سایت برای خود راه اندازی کند… .
این سریال در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه تهران در حال تولید است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: طراح و سرپرست نویسندگان تیم اول: علیرضا کاظمی پور، نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرونجدی، پریناز لطف الهی، سولماز مرتضی وند، نسیم عرب امیری، بازنویسی: امیرعباس پیام، رضا گوران، سرپرست نویسندگان تیم دوم: امیرعباس پیام، نویسندگان: مجید مافی، مهدی کیا، مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور، مجید گل سفیدی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، صدابردار: محمد کیان ارثی، فرشید کیوانمهر، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، جلوه های ویژه بصری: احسان فانیان، مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی.
انتهای پیام/م