قائم‌مقام وزیر کشور با اشاره به گزینه پیشنهادی برای استانداری فارس گفت: موضوع فعلاً در حد پیشنهاد به دولت است و باید منتظر رای دولت باشیم، اگر دولت وی را رد کند فرد دیگری معرفی خواهد شد.

به گزارش نسیم سرخس،به نقل از فارس حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور و قائم‌مقام وزیر کشور با اشاره به گزینه پیشنهادی برای استانداری فارس اظهارداشت: برای استان فارس گزینه‌های مختلفی بررسی شده و با توجه به اینکه استان فارس یک استان وسیع است نیاز به یک فرد با تجربه و مدیر دارد که البته دولت در نهایت باید نظر قطعی را داده و به وی رای بدهد.

سخنگوی وزارت کشور با تاکید براینکه فرد پیشنهادی به هیات دولت دارای سابقه طولانی دربخش‌های مختلف نظام است، افزود: معاونت استانداری و همچنین معاونت وزیر از سوابق وی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در تمام انتصاباتی که در وزارت کشور صورت می‌گیرد نظر دستگاه امنیتی را اخذ می‌کنیم، یادآور شد: استعلام به  عمل آمده درباره فرد مذکور از ناحیه مراجع امنیتی کاملاً بلامانع اعلام شده است.

امیری اضافه‌کرد: با توجه به اینکه سیاست وزارت کشور و دولت این است که از نیروهای تند و افراطی سیاسی استفاده نکند لذا در سوابق اعلامی هیچ گونه گزارشی مبنی بر تندروی حتی  در حد اظهارنظر از وی اعلام نشده است.

قائم‌مقام وزیر کشور بر همین اساس سابقه فرد مورد نظر برای استانداری فارس را عمدتاً عمرانی دانست که وی با این استان هم کاملاً آشنایی دارد.

وی با تاکید براینکه فرد پیشنهادی خدمات برجسته‌ای به نظام جمهوری اسلامی به ویژه در بخش عمرانی داشته است، گفت: وی موفق به اخذ نشان از مقامات و مراجع ذیربط بوده است.

امیری البته در پایان خاطرنشان کرد: با همه آنچه توصیف شد موضوع فعلاً در حد پیشنهاد به دولت است و باید منتظر رای دولت باشیم و اگر دولت وی را رد کند فرد دیگری معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/