جانشین تربیت بدنی نیروهای مسلح از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی نیروهای مسلح برای اعزام به بازی‌های المپیک سیزم از فردا در تهران خبر داد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ آزوره جانشین تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار ورزش بسیج گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد نیروهای مسلح برای اعزام به بازی های المپیک سیزم فردا در سالن هفتم تیر تهران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این رقابت ها که در دو رشته فرنگی و آزاد برگزار می شود، کشتی گیران تیم های سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع با هم رقابت می کنند و نفرات منتخب این مسابقات در هر وزن به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی نیروهای مسلح دعوت می شوند.

سرهنگ آزوره با اشاره به اینکه ایران یکی از قدرت های کشتی نظامیان جهان است، خاطر نشان کرد: قهرمانی تیم ایران در قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد نظامیان جهان که سال گذشته در تهران برگزار شد، به خوبی نشان دهنده قدرت کشتی گیران کشورمان است.

جانشین تربیت بدنی نیروهای مسلح افزود: با این وجود برای مسابقات المپیک سیزم که مهر ماه در کره جنوبی برگزار می شود، بیش از ۱۱۰ کشور اعلام آمادگی کردند و تیم های مدعی مانند کره جنوبی که میزبان است و روسیه و سایر مدعیان با توجه به اینکه مسابقات در سال قبل از المپیک تابستانی برگزار می‌شود با قهرمانان برجسته شان در این رقابت ها شرکت می کنند و پیش بینی می شود کار آسانی پیش رو نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/م