رأی قوه قضاییه درباره پرونده مهدی هاشمی عادلانه و قاطعانه است/ قاطعیت قوه قضاییه جلوی رانت‌خواری آقازاده‌ها و آقازاده‌های کوچک را می‌گیرد
رأی قوه قضاییه درباره پرونده مهدی هاشمی عادلانه و قاطعانه است/ قاطعیت قوه قضاییه جلوی رانت‌خواری آقازاده‌ها و آقازاده‌های کوچک را می‌گیرد
نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی رأی قطعی قوه قضاییه در خصوص پرونده مهدی هاشمی را عادلانه و قاطعانه عنوان کرد.

احمد سجادی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تقدیر از قوه قضاییه در خصوص صدور حکم قطعی برای پرونده مهدی هاشمی اظهار کرد: باوجود فشارهای زیادی که بر قوه قضاییه در خصوص این پرونده وارد شد، اما قوه قضاییه با قاطعیت و بدون هیچ کوتاهی، مستقل عمل کرد که جای تقدیر دارد.

 

وی رأی قوه قضاییه درباره این پرونده را عادلانه و قاطعانه عنوان کرد و افزود: هرچند این پرونده سختی‌هایی داشت، ولی قوه قضاییه محکم پای قانون ایستاد و حکم قطعی را صادر کرد.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر پرونده‌های دیگری که مرتبط با این موضوعات است، به همین شکل قوه قضاییه آن را پیگیری کند، قطعاً تأثیر مثبت و آرامش روحی و روانی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: قاطعیت قوه قضاییه در این پرونده‌ها جلوی بسیاری از رانت‌خواری‌های برخی از آقازاده‌ها و آقازاده‌های کوچک که متصل به آقازاده‌های بزرگ هستند را خواهد گرفت.

 

سجادی در پایان به بیانات رهبر معظم انقلاب که بارها درباره برخورد با مفاسد مالی و اداری اشاره‌کرده‌اند، گفت: برخورد قاطعانه قوه قضاییه می‌تواند جلوی یکی از معضلات مهم جامعه ما که فساد مالی و اداری را بگیرد و فساد را در جامعه کم یا ریشه‌کن کند.

انتهای پیام/ب