پایگاه‌های بسیج سرخس از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل کردند
پایگاه‌های بسیج سرخس از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل کردند
همزمان با اولین روز از هفته بسیج در آیینی، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سرخس از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با اولین روز از هفته بسیج در آیینی، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سرخس از ۱۵۰ خانواده شهید، ایثارگر، جانباز و آزاده این شهرستان تجلیل کردند.

در این آیین که امام جمعه موقت سرخس، جمعی از اعضای شورای تامین و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور داشتند، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی، امام جمعه موقت سرخس اظهار کرد: هفته بسیج به عموم مردم تعلق دارد، چون تمامی مردم افتخار بسیجی بودن را دارند.

وی تصریح کرد: بسیجی بودن در حقیقت همان اخلاص داشتن، کار و تلاش و خدمت بی‌منت به مردم است.

امام جمعه موقت سرخس خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیتی در کشورمان داریم، مرهون شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران عزیز هستیم.

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس نیز در این آیین با تاکید بر اینکه بسیج و بسیجیان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس اوج معنویتشان را به ما نشان دادند، اظهار کرد: بسیج کار را برای رضای خدا انجام می‌دهد و از هر فرصتی هم برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: بیشترین سفارشی که شهدای بسیجی ما داشتند، این بود که حواسمان به امام جامعه باشد و ولایتمداری را در خودمان تقویت کنیم.

فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: هفته بسیج، فرصت مناسبی است که ویژگی‌ها، شاخصه‌ها و درس‌های شهدا را در خودمان تقویت کنیم و سعی داشته باشیم این شاخصه‌ها را در جامعه گسترش بدهیم.

به گزارش خبرنگار ما، در این آیین که به دلیل شیوع بیماری کرونا در فضای باز و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ایثارگران شهرستان سرخس به بیانی کوتاه از خاطرات خود پرداختند.

شهرستان مرزی سرخس ۱۳۷ شهید، ۳۰۰ جانباز و ۲۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/