جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج استان خراسان رضوی گفت: توانی که امروز جمهوی اسلامی دارد قابل مقایسه با گذشته نیست، روحیه ایثار و مقاومت باید در جامعه تنیده شود.

یه گزارش نسیم سرخس به نقل از صبح توس، یحیی سالاری جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج استان خراسان رضوی در همایش ایثار و مقاومت که در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد گفت: توانی که امروز جمهوری اسلامی دارد قابل مقایسه با گذشته نیست، روحیه ایثار و مقاومت باید در جامعه تنیده شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات ناشی از تحریم ها  دل برخی را خالی می کند، به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند باید بدانیم ما در حال مبارزه ایم و در این راه  که به پیدایش نطام و بقای نظام منتهی شد باید حرکت کنیم.

 

سالاری ادامه داد:  رهبر معظم انقلاب در مورد وضعیت جمهوری اسلامی در فرمایشاتشان بارها فرمودند که انقلاب ما از همه جهات برتر است. یکی از مسؤولان آمریکا گفت هزینه های زیادی صرف کردیم که عراق را تجزیه کنیم و بهره برداری کنیم اما همه سود آن به ایران رسید.

 

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: چند کشوری که در برابر جمهوری اسلامی ایستاده اند قصد دارند ایران را با امکانات اقتصادی و ماهواره ای و رسانه  از بین ببرند اما چقدر در این هدف خود موفق بودند؟

 

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که راه حل مشکلات در ژنو و لوزان نیست، ادامه داد: از زمانی که در دولت گذشته در مردم جا افتاد که تحریم ها اثر کرده، تحریم ها اثر کرد این در حالی است که در گذشته اقتدار مردم و اقتدار دولتمردان  باعث شد تحریم ها تأثیر نداشته باشند. متأسفانه امروز نیز برخی مسؤولان اصرار دارند بگویند تحریم ها اثر کرده و اتکای به مذاکرات برای حل مشکلات نیز تشدید شده است.

انتهای پیام/