همرزم شهید ستوان یکم علی امام دادی از ویژگی‌های این شهید و خاطرات وی در آخرین دیدارها و گفتگوها می‌گوید.

به گزارش نسیم سرخس، سروان امیر اتحاد، از هم دوره ای‌های شهید علی امام دادی که از دوران کودکی تا دانشگاه با وی بوده است در گفتگو با صبح توس با اشاره به رفتار و کردار شهید امام دادی اظهار کرد: بدون اغراق علی در میان دوستان ما خاص بود و شوق شهادت در رفتار و عمل او براحتی قابل مشاهده بود.

 

اتحاد در ادامه با اشاره خاطراتی از این شهید تصریح کرد: علی قبل از کنکور و در دوران دانشگاه در آموزشگاهی فعالیت می‌کرد. او به مدیر آن آموزشگاه که از دوستان وی بود تاکید کرد که بعد از شهادت او، اسمش را بر روی آموزشگاه بگذارند و مدیر نیز این قول را به او داد.

 

وی همچنین با اشاره به آخرین دیدار خود با شهید تصریح کرد: در ۷ فروردین ماه امسال بود که همراه او در عروسی یکی از دوستان بودیم که هنگام برگشت تاکید کرد می‌خواهد مدت بیشتری را با دوستانش باشد. او قصد داشت در آخرین دیدار مسیر بیشتری را با دوستان طی کند.

 

این همرزم شهید ادامه داد: علی آدم شاد و خنده رویی بود و با هیچ کس مشکل، قهر و یا دعوایی نداشت. همین امر سبب شده بود تا شهید در دل خیلی‌ها جا پیدا کند.

 

وی با اشاره به خاطره ای که یکی از نزدیکان شهید برای وی نقل کرده بود، ادامه داد: شهید علی امام دادی در اسفند ماه که در باخرز حضور داشت هنگام حضور بر سر مزار ۲ شهید روستای خود، به یکی از دوستانش که در آن محل حضور داشت گفته بود اگر من شهید شدم حتماً باید در همین مکان و در جوار این دو شهید دفن شوم.

 

اتحاد در پایان با اشاره به خاطره دیگری از شهید امام دادی گفت: بنده شنیدم زمانی که در شهرستان یادواره ای جهت بزرگداشت مقام شهدا برگزار می‌شد، شهید امام دادی با نزدیک شدن به یکی از افرادی که مشغول تدارک این مراسم بود، از وی پرسید شما چه کاری را انجام می‌دهید؟ وی در پاسخ گفته بود در حال آمادگی برای نصب بنر شهدا هستند، سپس شهید از داخل جیب خود عکسی خود را از جیب بیرون آورد و گفت: به زودی باید عکس من را هم باید در کنار عکس این شهدا نصب کنید.

 

انتهای پیام/