اهتمام شرکت نفت و گاز شرق به ایفای مسئولیت اجتماعی
اهتمام شرکت نفت و گاز شرق به ایفای مسئولیت اجتماعی
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با اشاره به نقش و جایگاه صنعت نفت در عمل به مسئولیت اجتماعی گفت: این شرکت به تعهدات خود در قبال مسئولیت اجتماعی عمل کرده است.

به گزارش نسیم سرخس، سیدابوالحسن محمدی در دیدار با فرماندار و دادستان شهرستان سرخس به منظور تسریع در اجرای پروژه‌ها و رفع مشکلات کاری، بر همکاری و تعامل بیشتر صنعت نفت با مسئولان شهرستان سرخس تاکید کرد.
وی با اشاره به نقش و جایگاه صنعت نفت در قبال مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: اشتغال در منطقه، معیشت کارکنان، ساخت و بهسازی مدارس، ورزشگاه‌ها و جاده‌ها، توجه خاص به مسائل فرهنگی، آموزشی و … از جمله اقدام‌های مهم در زمینه مسئولیت اجتماعی است که به این تعهد خود عمل کرده‌ایم.
وی در رابطه با توسعه میدان گازی توس و اهمیتی که در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه ایجاد می‌کند، افزود: توسعه هر میدان گازی جدید سبب اشتغال منطقه‌ای و رونق اقتصادی می‌شود. در رابطه با توسعه میدان گازی توس در صورت امکان و نیاز به جذب نیروی انسانی، اولویت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با جوانان و نیروهای بومی شهرستان سرخس خواهد بود.
بر اساس این گزارش، محمدرضا رجبی‌مقدم، فرماندار شهرستان سرخس نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و زحمات مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از حیث تامین گاز استان‌های شرق و شمال کشور، به وجود برخی مسائل و مشکلات منطقه از جمله نرخ بیکاری شهرستان اشاره کرد و توسعه اشتغال در این منطقه را موضوعی مهم دانست و خواستار جذب نیروهای بومی شد.

  • منبع خبر : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران