پس از انتشار خبر استعفا یا برکناری امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال تهران در رسانه‌ها، گمانه‌زنی‌های زیادی برای تعیین مربی فصل بعد این تیم صورت گرفت و خبری منتشر شد مبنی بر این‌که گروهی از پیشکسوتان این باشگاه دور هم جمع شده‌اند تا برای انتخاب مربی فصل بعد تصمیم گیری کنند. منضور پورحیدری پیشکسوت و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی که این خبر را نه تکذیب کرد و نه تایید، از انتظار هیات مدیره باشگاه برای تعیین نتیجه مزایده و سپس تعیین سرمربی جدید این تیم خبر داد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا پورحیدری با بیان این‌که این روزها شایعات پیرامون این باشگاه زیاد است، به آس‌پرس گفت: متاسفانه فوتبال تعطیل شده است و مطبوعات و رسانه‌ها نیز برای این‌که خودی نشان دهند و خبری تولید کرده باشند، هر روز نام یک نفر را به عنوان سرمربی اعلام می کنند! به همین دلیل انتشار اخبار جعلی در این روزها به وفور دیده می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری آخرین جلسه اعضای هیات مدیره استقلال به دو روز قبل از برگزاری جلسه مزایده چهارم بازمی‌گردد و در آن جلسه تصویب شد که تا زمان تعیین وضعیت مزایده اقدامی صورت نپذیرد. من هم نمی دانم که چگونه است هر روز برخی از خبرنگاران از نام خاصی برای نشستن بر روی نیمکت استقلال خبر می‌دهند!

سرمربی سابق آبی‌ها افزود: احتمالا فردا مشخص می‌شود که نماینده ایران خودرو در مزایده چهارم برنده است یا نه. قطعا اگر این شرکت برنده مزایده شود، ما باید باشگاه را به آنها تحویل دهیم . درست همین‌جا یک سوال مطرح می‌شود، مبنی بر این که در این شرایط ما چگونه می‌توانیم برای تیم تصمیم بگیریم؟ اگر ایران خودرو برنده شود، مختار است برای تیم خودش تصمیم بگیرد و ما نیز به همین خاطر منتظر تعیین وضعیت مزایده چهارم هستیم. انتخاب مربی در چنین شرایطی معنا ندارد. ای‌کاش علاقه‌مندان به فوتبال بیشتر دقت کنند و به هر خبری توجه نکنند. اگر در مزایده جهارم تیم استقلال واگذار نشود، آنگاه با توجه به این‌که در زمان حساس نقل و انتقالات هستیم، سریع دست به عمل می‌شویم و برای بستن تیمی قوی و خوب مشغول می‌شویم. ما به خوبی می‌دانیم که برای موفقیت در فصل بعد لیگ برتر نیاید فرصت را از دست داد و منتظریم وضعیت مزایده چهارم مشخص شود.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که “گفته می‌شود گروهی از پیشکسوتان مشغول بررسی شرایط مربیان هستند و حتی اصرارشان روی گزینه‌ خارجی است. آیا این موضوع صحت دارد؟” به آس‌پرس گفت: من درباره این خبر شما اطلاعی ندارم و نمی توانم درباره آن صحبت کنم اما در هیات مدیره چنین اتفاقاتی روی نداده است و ما منتظریم تا وضعیت مزایده چهارم مشخص شود و بعد درخصوص آینده تیم استقلال تصمیم‌گیری کنیم. من خبری را که شما دادید، نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.

انتهای پیام/م