امروز نقش کارگران در «جبهه اقتصادی» پررنگ تر از دوران دفاع مقدس است
امروز نقش کارگران در «جبهه اقتصادی» پررنگ تر از دوران دفاع مقدس است
فرمانده سپاه سرخس در مراسم تجلیل از کارگران نمونه پالایشگاه گاز سرخس گفت: امروز نقش کارگران در جبهه اقتصادی، پررنگ تر از دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی ۱۴ هزار شهید کارگری تقدیم انقلاب اسلامی شده است و امروز شاهد به بار نشستن این شجره طیبه هستیم و در گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب نقش کلیدی نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانسته اند.

 

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: همواره نقش کارگران در تمامی عرصه های مختلف جامعه اسلامی به اثبات رسیده است و امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم نقش نیروهای کارگری پررنگ تر از دوران دفاع مقدس است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور و در مقابله با هجمه سنگین دشمنان، فرهنگ کار در جبهه اقتصادی تبدیل به یک فرهنگ مقدس شده است و روحیه بسیجی، ایثارگری و جهادی کارگران است که این تهدید را تبدیل به فرصت کرده است و این فرصت را برای ایفای نقش کارگری ایجاد می کند.

 

افزایش ۴۶ درصدی حقوق کارگران

همچنین سرپرست فرمانداری سرخس در این مراسم با تبریک روز کار و کارگر تصریح کرد: علیرغم فشارهای دشمنان به ایران اسلامی و قشر سخت کوش کارگران، اما این عزیزان بصیرت و پایبندی خود به آموزه های اسلامی را نشان داده اند.

 

حسین غریب افزود: امسال علی رغم تمام تنگناها که برای تولید کنندگان به وجود آمد اما نیازهای معیشتی کارگران فراهم شد و ۴۶ درصد میانگین حقوق این تلاشگران عرصه کار و تولید افزایش یافت.

 

وی با بیان اینکه کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور است، تاکید کرد: کارگران باید با پشتکار در عرصه تولید بهتر از گذشته، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس