پایان نخستین «جشنواره ایده یابی مجازی» در سرخس/ ایده های برتر پایان امسال تقدیر می شوند
پایان نخستین «جشنواره ایده یابی مجازی» در سرخس/ ایده های برتر پایان امسال تقدیر می شوند
شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس با اشاره به پایان نخستین «جشنواره ایده یابی مجازی» در شهرستان سرخس گفت: ایده های دریافت شده توسط تیم داوری در حال بررسی بوده و تا پایان امسال مراسم تقدیر از سه ایده برتر برگزار می شود.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: ایده یابی و بهره گیری از نقطه نظرات مردم و صاحبنظران شهری یکی از سیاست های کاری در حوزه مدیریت شهری بوده که بستر بسیار مطلوبی برای ارتقای شاخص های مشارکت شهروندان هر جامعه ای را فراهم می کند.

 

شهردار شهر مزداوند افزود: با توسعه فضای الکترونیک و مجازی بایستی اقدامات در این راستا اتخاذ شود که برگزاری جشنواره ایده یابی مجازی برای نخستین بار در سطح کشور با یک فرمت خاص به همت پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند و مرکز تحقیقات شهرسازی و معماری امام رضا علیه السلام برگزار شد که با یک بار تمدید مهلت ارسال ایده آن به اتمام رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ایده یابی مجازی یقینا یکی از بهترین راهبردهای اجرایی در حوزه مدیریت شهری مزداوند در یک دهه اخیر بود که پس از رایزنی و اندیشیدن تدابیر لازم با همکاری و پشتیبانی پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس و مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی امام رضا علیه السلام اجرایی شد.

 

گل محمدی بیان کرد: مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان بهمن ماه تمدید شد که با توجه به نوآوری انجام شده و برخی محدودیت های فضای مجازی و علیرغم بازدید بیش از ۷۰۰۰ نفر از خبر برگزاری آن در سایت و کانال نسیم سرخس،  فقط ۳۵ نفر نسبت به ارسال ایده اقدام کردند که از برآوردهای اولیه کمتر بود.

 

شهردار مزداوند ضمن تبیین مهم ترین خروجی های این جشنواره، این اقدام را نشان از روح حکمرانی دموکراسی و مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: فرآیند مدیریت شهری بدون همراهی و مشارکت مردم و حتی مداخله هدفمند گروه های مردمی امری ناممکن است.

 

وی تصریح کرد: در بهار سال ۹۸ دومین جشنواره ایده یابی با همکاری عوامل موثر با موضوعی نوین و گستره عملکردی وسیع تر برگزار می شود.

 

گل محمدی ضمن تقدیر از دست اندرکاران پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس، مدیر مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی امام رضا علیه السلام و شورای اسلامی شهر مزداوند عنوان کرد: تمامی فرآیند این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد و هیچگونه هزینه ای در این خصوص صرف نشده است.

 

شهردار مزداوند در پایان گفت: ایده های دریافت شده توسط تیم داوری در حال بررسی بوده و تا پایان امسال مراسم تقدیر از سه ایده برتر برگزار می شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس