شهید مدرس الگوی مبارزه با انحراف و فساد بود/ کار و فعالیت بهترین تبلیغ برای یک نماینده مجلس است
شهید مدرس الگوی مبارزه با انحراف و فساد بود/ کار و فعالیت بهترین تبلیغ برای یک نماینده مجلس است
امام‌جمعه سرخس گفت: شهید مدرس الگوی مبارزه با ظلم، انحراف و فساد بود و برای دفاع از اسلام و دفاع از حقوق ملت لحظه‌ای سکوت نکرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه تقوا الهی، روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را تقویت می‌کند، اظهار کرد: در مبارزه با باطل معیار تعداد اندک نیست؛ شاه همه چیز داشت اما خدا را نداشت و شکست خورد، اما امام راحل (ره) با وجود یاران اندکش، چون خدا را داشت پیروز شد.

 

امام‌جمعه سرخس منشأ پیروزی اخیر رزمندگان فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی را روحیه مقاومت، صبر و ایستادگی دانست و افزود: هرجایی مقاومت و ایستادگی باشد، پیروزی به دنبال آن می‌آید.

 

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با هنرمندان اشاره و تصریح کرد: در جنگ نرم، حملات دشمن بسیار پیچیده‌تر از جنگ سخت است، بنابراین در این عرصه هنرمندان ما باید تولیداتی داشته باشند که در ابتدا مسائل دینی در آن رعایت شده و دوم سبک زندگی اسلامی را ترویج کند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری بیان داشت: سریالی و فیلمی که با پول نظام اسلامی ساخته می‌شود، نباید اهداف دشمن را عملی کند و همان کاری را بکند که دشمن به دنبال آن است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز جنگ نرم در اذهان جوانان ما نفوذ کرده است، افزود: در تهاجم نرم و فرهنگی علما، نخبگان، مسئولان و جوانان ما رسالت ویژه‌ای دارند.

 

امام‌جمعه سرخس اضافه کرد: علمای ما باید ابعاد جنگ را تبیین کنند، نخبگان باید با کار کارشناسی راهکار و راه‌حل بدهند، مجلس ما باید قانون کاملی را در این زمینه به تصویب برساند و قوه مجریه آن را به‌طور کامل اجرایی کند و در نهایت قوه قضاییه با کسانی که به دنبال اخلال در فرهنگ و دین ما هستند، برخورد کند.

 

وی در ادامه به دهم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: شهید مدرس الگوی مبارزه با ظلم، انحراف و فساد بود و برای دفاع از اسلام و دفاع از حقوق ملت لحظه‌ای سکوت نکردند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری اظهار داشت: برجسته‌ترین اندیشه سیاسی شهید مدرس، اندیشه عدم جدایی دین از سیاست بود؛ یعنی کارشناسان و اندیشمندان در سیاست ورود کنند و در آنجا از ارزش‌ها و باورهای دینی دفاع کنند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه الگوی نمایندگان ما باید شهید مدرس باشد، عنوان کرد: شهید مدرس شجاعت داشت و همین شجاعتش موجب شد هیچ تهدید، تحریم و تطمیعی نتواند بر او اثر بگذارد.

 

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: نماینده در تراز جمهوری اسلامی فقط با خدا معامله می‌کند و ساده زیستی باید از ویژگی‌های او باشد.

 

وی بیان کرد: نمانده مجلس کارشناسی، منطقی و عقلی بحث می‌کند و از حقوق ملت دفاع می‌کند و تمامی هم‌وغم او حل مشکلات کشور و حوزه انتخابیه‌اش است.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به اینکه تمامی حرکات نمایندگان مجلس به‌صورت دقیق توسط مردم رصد می‌شود، گفت: بهترین تبلیغ برای یک نماینده مجلس، کار و فعالیت او است.

انتهای پیام/