تهرانی مقدم ها روحیه «ما می توانیم» را در میدان عمل نشان دادند
تهرانی مقدم ها روحیه «ما می توانیم» را در میدان عمل نشان دادند
معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: الگوهای انقلابی گری ما امروز شهدایی همچون احمدی روشن و تهرانی مقدم ها هستند که شب و روز نشناختنتد و روحیه «ما می توانیم» را در میدان عمل نشان دادند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس در قالب همایش «شکوه مقاومت» صبح امروز (دوشنبه) به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

حسین عباسیان، معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام در این مراسم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیش از ۱۲ سخنرانی اخیرشان بر «دشمن شناسی» تاکید کردند، اظهار داشت: امروز باید حضور دشمن را احساس کنیم و ترفندهای او را بشناسیم.

وی به «نظریه مقاومت» اشاره و تصریح کرد: امروز به تعبیر رهبر مظعم انقلاب هر چه داریم از نظریه مقاومت است؛ بنابراین این نظریه باید ترویج شود، نظریه ای که می تواند در همه عرصه ها توطئه های دشمن را خنثی کند.

 

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید بر اینکه ایران اسلامی دارای پایگاه قوی مردمی است، افزود: دشمن با توطئه های خود به دنبال این است به این پایگاه مردمی ضربه بزند.

عباسیان عنوان کرد: در طول چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، در هر عرصه ای موضع انقلابی گرفتیم، در آن عرصه پیروز شدیم و هر جا کوتاه آمدیم، دشمن چند قدم جلو آمد.

 

وی نظریه «خردمند بی خرد» را سیاست رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد و افزود: در پاسخ به این سیاست، رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که این دیوانه بازی های نمایشی هم بی جواب نمی ماند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام تاکید کرد: امروز و هر زمانی دشمن دم از صلح زد، باید هوشیار باشیم چون به دنبال آتش بازی جدید است.

 

عباسیان روحیه استکبارستیزی را یکی از معیارهای مهم بسیجیان دانست و گفت: امروز این روحیه باید توسط آموزش و پرورش ما و برای دانش آموزان تبیین شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز مدیریت جهادی و روحیه جهادی از جمله ضروری ترین نیازمندی ها برای کشور است، تصریح کرد: الگوهای انقلابی گری ما امروز شهدایی همچون احمدی روشن و تهرانی مقدم ها هستند که شب و روز نشناختنتد و روحیه «ما می توانیم» را در میدان عمل نشان دادند.

 

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام در پایان با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون تمامی توطئه های دشمن با شکست مواجهه شده است، خاطرنشان کرد: همان خدایی که پوزه کفار را در جنگ احزاب به خاک مالید، امروز هم استکبار و در راس آن آمریکا را زمین گیر خواهد کرد.

 

به گزارش نسیم سرخس، در پایان این مراسم از فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و بسیجیان نمونه شهرستان سرخس تجلیل شد.

انتهای پیام/