جبهه مقتدر مقاومت اسلامی با الگو گیری از تفکر بسیج به‌زودی شکل می‌گیرد
جبهه مقتدر مقاومت اسلامی با الگو گیری از تفکر بسیج به‌زودی شکل می‌گیرد
سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس گفت: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی شاهدیم شجره طیبه بسیج و تفکر بسیجی در کشورهای مختلف گسترش یافته است و به‌زودی شاهد تشکیل یک جبهه مقتدر مقاومت اسلامی با الگو گیری از تفکر بسیج خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه بسیج مجموعه‌ای باورها است، اظهار کرد: این ظرفیت را امام راحل متبلور کرد که دیروز در مدیریت دفاع مقدس و تثبیت انقلاب اسلامی و امروز  در مدیریت بحران‌های داخلی نقش‌آفرینی می‌کند.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: اگر تفکر بسیجی و حمایت و پشتیبانی مردم در این چهل از عمر پربرکت انقلاب اسلامی نبود، شاید عمر انقلاب به این سال‌ها نمی‌رسید.

 

وی تفکر بسیجی را مهم‌ترین عنصر تثبیت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیج یک جریان و نهضت عظیم است که همه آحاد مردم می‌توانند در آن حضور داشته باشند، بنابراین رنگ و لباس و ظاهر نمی‌تواند به‌تنهایی معرف بسیج و تفکر بسیجی باشد.

 

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه ۲۲ قشر مختلف امروز در بسیج حضور دارند، گفت: ساختار بسیج در حال بروز شدن است و متناسب با خدمت‌رسانی‌ها از ظرفیت عظیم بسیج امروز مردم بهره‌مند می‌شوند.

 

صفری بیان داشت: امروز بسیج با تشکیل گروه‌های جهادی و ایجاد قرارگاه‌های سازندگی و پیشرفت و آبادانی و با همکاری دولت به دنبال این است با جنگ اقتصادی دشمن مقابله کند و با همیاری مردم، مشکلات آن‌ها را رفع کند، بنابراین بسیج نگران مشکلات مردم بوده و اگر خدمتی انجام می‌دهد یک خدمت بی‌منت است.

 

وی با تأکید بر اینکه بسیج مظهر جرئت و جسارت، خط‌شکنی، اقتدار و مطالبه گری است، اظهار داشت: بسیجی محافظه‌کار نیست و عزم و اراده برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در اولویت بسیج و بسیجیان قرار دارد.

 

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه امروز بسیج در جغرافیای انقلاب اسلامی باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی شاهدیم این شجره طیبه و این تفکر در کشورهای مختلف گسترش یافته است و به‌زودی شاهد تشکیل یک جبهه مقتدر مقاومت اسلامی با الگو گیری از تفکر بسیج خواهیم بود.

 

صفری پیشرفت دفاعی و نظامی ایران اسلامی را مرهون تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: امروز تبیین نقش مقاومت در اقتدار ایران اسلامی، معرفی نقش جوانان در پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی و  مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن از اولویت‌ها و رویکرد‌های بسیج است.

 

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه سرخس در پایان با تأکید بر اینکه امسال در هفته مبارک بسیج ۱۷۰ عنوان برنامه در شهرستان اجرایی می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در محورهای خدمت‌رسانی، بصیرتی، علمی و پژوهشی و فرهنگی و ورزشی است.

انتهای پیام/