امام حسن عسکری (ع) از مرزهای اعتقادی شیعیان پاسداری کرد
امام حسن عسکری (ع) از مرزهای اعتقادی شیعیان پاسداری کرد
حجت الاسلام بختیاری اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهم امام حسن عسکری علیه السلام پاسداری از حریم مرزهای اعتقادی شیعیان بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری علیه السلام در روستای ابراهیم آباد سرخس گفت: درباره حفظ و حراست از مرزهای کشور روایت زیادی داریم که افرادی که مرزها را حفظ می کنند اینها ثواب بیشتری دارند نسبت به دیگران؛ نماز کسی که از مرزها مراقبت می کند دو برابر ارزش دارد.

 

امام جمعه شهرستان سرخس بیان کرد: سرخس شهر مرزی است و مرزبانان شبانه روز مراقب هستند و آنگونه که مرزبانان بیدار هستند و مرزبانان اعتقادی هم باید بیدار باشند و آن کسی که به دین شما ضربه میزند از ضربه ای که به خاک سرزمین میزند سخت تر است.

 

حجت الاسلام بختیاری عنوان کرد: یکی از کارهای بسیار مهم امام حسن عسکری پاسداری از حریم مرزهای اعتقادی شیعیان است.

 

وی با بیان اینکه بدعت گذاشتن یعنی شکستن مرزهای اعتقادی، گفت: امام عسکری علیه السلام با هیچ بدعت گذاری مسامحه نداشت و با کسانی که دین جدیدی ارائه می کردند به شدت برخورد می کردند.

 

امام جمعه سرخس عنوان کرد: افرادی هستند که حقیقت را کتمان می کنند و با وجودی که حقیقت آشکار است به جنگ رهزنان حقیقت نمی روند و ساکت می شوند؛ اگر شما دیدید که شخصی دارد شبهه ای را در فضای مجازی منتشر می کند به عنوان محب امام عسکری علیه السلام وظیفه داریم به آن شبهه پاسخ بدهیم.

 

حجت الاسلام بختیاری تاکید کرد: فضای مجازی پر است از کسانی که شبهه ایجاد می کنند، اگر واقعا توانایی داریم باید جواب شبهه را پیدا کنیم و جواب آن را بدهیم؛ افرادی که کانال و گروهی دارند که به هیچ عنوان هدایت نمی شوند باید به شدت با آن برخورد شود این افراد بسیار خطرناک هستند، با کسی که به حریم اعتقادات ما ضربه وارد می کنند نباید مسامحه داشته باشیم.

 

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان در رابطه با اعتقادات خودمان نباید بی تفاوت باشیم، گفت: ماهواره ها دین را تحریف می کنند، برخی ها دوزیست هستند هم از سفره خدا می خورند هم از سفره شیطان می خورند، انسان عابد کسی نیست که مدام به مستحبات بپردازد انسان عابد کسی است که واجبات را عمل می کند.

انتهای پیام/ع