کینه استکبار از اربعین سینه زائران حسینی در نیجریه را هدف گرفت/ آمریکا دشمن درجه‌یک ملت ایران است
کینه استکبار از اربعین سینه زائران حسینی در نیجریه را هدف گرفت/ آمریکا دشمن درجه‌یک ملت ایران است
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به سانسور شدید خبری راهپیمایی اربعین حسینی از سوی استکبار جهانی گفت: عمق کینه استکبار از راهپیمایی بزرگ اربعین سینه زائران حسینی در نیجریه را هدف گرفت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه دشمنان ولایت و در رأس آن استکبار تمام تلاششان را برای تضعیف راهپیمایی اربعین حسینی کردند، اظهار کرد: با وجود هجمه دشمنان، راهپیمایی اربعین حسینی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

 

امام‌جمعه سرخس به دستاوردهای راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: در راهپیمایی اربعین حسینی شاهد وحدت مثال‌زدنی میان مسلمانان از همه فرق و مذاهب و ارادت همه آزاداندیشان و مستضعفان به ساحت آقا امام حسین علیه‌السلام بودیم.

 

وی تصریح کرد: امسال همچون سال‌های گذشته وحدت مثال‌زدنی دو ملت ایران و عراق را در اربعین حسینی شاهد بودیم که نشان از بصیرت دو ملت در نوکری امام حسین علیه‌السلام دارد.

 

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به خدمت‌رسانی موکب‌های ایرانی و عراقی به زائران حسینی و تقدیر از موکب میقات الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس در کربلای معلا برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام خاطرنشان کرد: امسال مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان سرخس حدود ۱۵۰ میلیون تومان کمک به‌صورت نقدی و غیر نقدی به موکب میقات الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس داشتند که جای شکر دارد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به سانسور شدید خبری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از سوی استکبار جهانی بیان داشت: عمق کینه استکبار از راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی سینه زائران حسینی در نیجریه را هدف گرفت و شاهد به رگبار بستن زائران حسینی در روز اربعین توسط ارتش نژادپرست این کشور بودیم.

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار عنوان کرد: امروز ملت ایران می‌دانند که استکبار و در رأس آن آمریکا دشمن درجه‌یک آن‌ها هستند.

 

وی تأکید کرد: امسال در روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، بار دیگر ملت ایران با اشاره رهبری به میدان می‌آیند و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ و جاسوس پروری در کشورمان است، اظهار داشت: امروز برخی در کشور که از همان روز اول با امام و رهبری زاویه داشتند، نقش پیاده‌نظام آمریکا را بازی می‌کنند و به دنبال تطهیر چهره پلید استکبار هستند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: آمریکا هرچند نمی‌تواند جسارتی به جمهوری اسلامی داشته باشد، اما در اذهان برخی افراد که ایمان ضعیفی دارند و دنیاپرست هستند تأثیرگذاری دارد و آن‌ها را به‌عنوان جاسوس خودش در کشور در اختیار می‌گیرد.

انتهای پیام/