راه عبور از مشکلات کشور اعتماد به «نسل جوان مؤمن و انقلابی» است
راه عبور از مشکلات کشور اعتماد به «نسل جوان مؤمن و انقلابی» است
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه راه عبور از مشکلات کشور اعتماد به «نسل جوان مؤمن و انقلابی» است، گفت: امروز به‌مراتب سطوح دشمنی دشمن بیشتر از دوران دفاع مقدس شده و سفاهت است که احساس کنیم، دشمن دست دوستی به‌سوی ما دراز کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان سرخس با تأکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما آموخته است، اظهار کرد: این درس‌ها می‌تواند امروز به مسئولان ما برای عبور از مشکلات کمک کند و چراغ راهی برای این راه پربرکت باشد.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: آنچه در دوران دفاع مقدس آموختیم، نقش مؤثر و بی‌بدیل خداباوری بود؛ یعنی می‌توان با اعتماد به خدا با وجود یک گروه اندک و یک کشور و ملت مظلوم و نوپا، در مقابل جنگ احزاب دشمن به اذن الهی از میدان نبرد پیروز خارج شد.

 

وی تصریح کرد: امروز همانند هشت سال دفاع مقدس، می‌توانیم با اتکای به خدا و تقویت خداباوری در بین نسل جوان و اهمیت دولتمردان به این ویژگی مهم از گردنه‌های سخت عبور کنیم.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ به نقش جهاد عاشورایی رزمندگان و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آن‌ها اشاره و بیان داشت: در جنگ اقتصادی که امروز دشمن علیه نظام اسلامی به راه انداخته، می‌توانیم با کار شبانه‌روزی و جهادی و توجه به راهکارهای مقام معظم رهبری از این شرایط سخت عبور کنیم.

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه با تأکید بر اینکه در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا به اطاعت از ولی‌فقیه اشاره شده است، عنوان کرد: امروز نقش ولایت‌پذیری و همدل شدن مسئولان در اجرایی شدن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مهم است.

 

وی راه عبور از مشکلات کشور را اعتماد به نسل جوان مؤمن و انقلابی دانست و افزود: مقام معظم رهبری بارها این جمله را تکرار کردند که باید به جوانان مؤمن و انقلابی اعتماد کنیم، همچنان که از اعتماد حضرت امام (ره) به جوانان در دوران دفاع مقدس انسان شگفت‌زده می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ با تأکید بر اینکه نباید تردیدی در دشمنی دشمنان داشته باشیم، گفت: امروز به‌مراتب سطوح دشمنی دشمن بیشتر از دوران دفاع مقدس شده و سفاهت است که احساس کنیم دشمن دست دوستی به‌سوی ما دراز کرده است.

 

امام‌جمعه سرخس در پایان با اشاره به اینکه امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیت «یزید زمان» هستند، تصریح کرد: ملتی که لباس عزای ابی‌عبدالله علیه‌السلام را بر تن کرده که شعارش «هیهات من الذله» است، هرگز با کسی همچون یزید بیعت نخواهد کرد.

انتهای پیام/