۲۵ عامل توزیع مواد افیونی در سرخس دستگیر شدند
۲۵ عامل توزیع مواد افیونی در سرخس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان سرخس از دستگیری 25 تن از عاملان توزیع مواد افیونی و پلمپ 4 واحد مسکونی در طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

احمدعلی دماوندی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تشریح این عملیات ضربتی اظهار کرد: روز گذشته اولین مرحله از طرح امینت محله محور در شهرستان سرخس با حضور میدانی معاون دادستان سرخس پس از تحقیقات میدانی و نقطه زنی‌های دقیق به اجرا گذاشته شد.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: در این پاتک غافلگیرانه پلیس که ۲۴ ساعت به طول انجامید، اکیپ‌های مشخص‌شده در مأموریت‌های جداگانه، ۲۵ تن از عاملان اصلی توزیع مواد افیونی را دستگیر و چهار واحد مسکونی که به محل عرضه مواد مخدر تبدیل شده بود را با دستور مقام قضایی پلمپ کردند.

 

وی تصریح کرد: پلمپ چهار مرکز ترک اعتیاد، پلمپ سه واحد مغازه متخلف، دستگیری یک قاتل فراری، دستگیری دو سارق احشام به عنف، توقیف ۴۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۶ متهم به سرقت و دستگیری ۱۴ مشمول فراری غایب، بخشی از نتایج اجرای این طرح است.

 

دماوندی در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب مقامات قضایی و هنگ مرزی سرخس با پلیس، از تمامی شهروندان قانونمند که پلیس را در اجرای این طرح یاری کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/