۶ مرکز سلامت سرخس آماده ارائه خدمت در ایام نوروز ۹۷/ «پایگاه مراقبت بهداشت مرزی» به‌صورت تمام‌وقت در ایام نوروز فعال است
۶ مرکز سلامت سرخس آماده ارائه خدمت در ایام نوروز ۹۷/ «پایگاه مراقبت بهداشت مرزی» به‌صورت تمام‌وقت در ایام نوروز فعال است
سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس گفت: مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشت این شبکه در خیابان امام سجاد (ع)، مرکز شماره 1 و مرکز شماره 2 شهر سرخس، شهر مزداوند و روستاهای سنگر، پسکمر و گنبدلی آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران در ایام نوروز هستند.

مصطفی دلشاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخس برای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز ۹۷ اظهار کرد: با هدف ارتقاء سطح بهداشت شهرستان در ایام نوروز و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران بیمارستان لقمان حکیم سرخس در این ایام مانند گذشته به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس افزود: همچنین مراکز و پایگاه‌های بهداشت این شبکه در خیابان امام سجاد علیه‌السلام، مرکز شماره ۱ و مرکز شماره ۲ شهر سرخس، پایگاه شهر مزداوند و روستاهای سنگر، پسکمر و گنبدلی در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی هستند؛ همچنین پایگاه‌های دیگر این مرکز در ایام غیر تعطیل فعال هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی «بهداشت محیط» شبکه بهداشت و درمان سرخس در ایام نوروز خاطرنشان کرد: بهداشت محیط از ۲۰ اسفندماه کار نظارت و کنترل بهداشتی را آغاز کرده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۷ بازدید از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، محل‌های اقامت، مساجد و پارک‌ها انجام می‌شود.

 

دلشاد با اشاره به فعالیت «پایگاه مراقبت بهداشت مرزی» در ایام نوروز به‌صورت تمام‌وقت تصریح کرد: پایگاه مراقبت بهداشت مرزی مانند گذشته تعطیلی ندارد و در ایام نوروز به‌صورت تمام‌وقت فعال است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس در ادامه به فعالیت اورژانس ۱۱۵ شهرستان در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: اورژانس ۱۱۵ شهرستان در این ایام به‌صورت ۲۴ ساعته در آماده‌باش کامل بوده و چهار دستگاه آمبولانس در پایگاه و دو آمبولانس به‌صورت رزرو آماده انجام عملیات هستند؛ همچنین پایگاه اورژانس ۱۱۵ «شهر سرخس» با دو آمبولانس در این ایام ارائه خدمات می‌کند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار در حوزه دندانپزشکی هم مرکز شماره یک این شهرستان همه‌روزه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

 

دلشاد اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و مکاتبه با بهداری نفت و درمانگاه تامین اجتماعی، این دو مرکز نیز به‌صورت احتیاط و در صورت نیاز برای خدمت‌رسانی به شهروندان اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس در پایان گفت: داروخانه شبانه‌روزی شهرستان در ایام نوروز و از یکم تا ۱۴ فروردین آماده ارائه خدمات است؛ همچنین مابقی داروخانه‌های شهرستان در ایام غیر تعطیل فعال خواهند بود.

انتهای پیام/