پارک مزین به شهدای گمنام شهر مزداوند تکمیل می‌شود
پارک مزین به شهدای گمنام شهر مزداوند تکمیل می‌شود
شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس از تکمیل پارک مزین به شهدای گمنام این شهر با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد ریال خبر داد.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تکمیل، توسعه و ساماندهی فضاهای خدماتی و عمومی شهر مزداوند و ضرورت تسریع در بهره‌برداری از این فضاها، عملیات اجرایی تکمیل پارک محله این شهر که مزین به قبور دو تن از شهدای خوش‌نام جنگ تحمیلی است آغاز می‌شود.

 

شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: این پارک با وسعت نزدیک به ۴ هزار مترمربع در مرکز شهر مزداوند واقع ‌شده که تاکنون بخشی از محوطه‌سازی و جزییات اجرایی آن در سنوات گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری از محل اعتبارات توازن استانی و با هماهنگی شورای اسلامی شهر مزداوند قرارداد با پیمانکار ذی‌صلاح منعقد و عملیات تکمیل ‌پارک مذکور آغاز می‌شود.

 

گل محمدی مهم‌ترین عملیات این قرارداد را تکمیل آب‌نمای موجود، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی، تکمیل محوطه‌سازی، تکمیل فضای سبز، طراحی و نصب نشیمن و آلاچیق و نصب ست وسایل بازی کودکان عنوان کرد.

شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس افزود: برآورد اولیه هزینه اجرای این پروژه دو میلیارد ریال است که امیدواریم با تزریق منابع ریالی از طریق خزانه استان و ارائه اوراق اسناد خزانه تا اواسط تابستان سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

 

وی رویکرد اصلی شهرداری مزداوند در حوزه شهری را ساماندهی فضاهای خدماتی موجود و توسعه این فضاها بر اساس طرح‌های سرمایه‌گذاری سال ۹۷ عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس راهبری شورای اسلامی شهر و تدابیر اندیشیده شده تمامی تلاشمان برای تحصیل فاکتورهای تبدیل‌شدن شهر مزداوند به منطقه نمونه گردشگری معطوف شده که با همکاری سلسله‌مراتب حاکمیتی و تمامی شهروندان عزیز این امر حاصل می‌شود.

لازم به ذکر است، شهر مزداوند در بخش مرزداران شهرستان سرخس و در ۸۰ کیلومتری از شهر سرخس و ۱۰۰ کیلومتری شهر مشهد واقع‌شده است.

انتهای پیام/