گشت‌های نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی سرخس از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود
گشت‌های نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی سرخس از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود
رئیس تعزیرات حکومتی سرخس گفت: طرح گشت‌های نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی این شهرستان از 15 اسفندماه آغاز می‌شود.

امید جلیلی تقویان در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز، گشت‌های تعزیرات حکومتی شهرستان سرخس به‌منظور نظارت هرچه بیشتر و برخورد با متخلفان احتمالی از ۱۵ اسفندماه آغاز به کار می‌کند.

 

رئیس تعزیرات حکومتی سرخس افزود: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان از نیمه دوم اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: در این طرح تعزیرات حکومتی شهرستان به پرونده‌های متخلفان در بخش‌های مختلف صنفی ازجمله تقلب در کسب، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و قاچاق کالا رسیدگی می‌کند.

 

جلیلی تقویان خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ تعزیرات حکومتی شهرستان و یا شماره تماس ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

 

رئیس تعزیرات حکومتی سرخس در پایان اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ١۵٠ فقره پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل ‌شده که عمده پرونده‌ها به ترتیب در ارتباط با قاچاق کالا و گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است؛ همچنین پرونده‌هایی هم در ارتباط با قاچاق ملی تشکیل که منجر به صدور رأی و اجرای حکم شده است.

انتهای پیام/