افتتاح ۷۲ پروژه با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در سرخس
افتتاح ۷۲ پروژه با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در سرخس
فرماندار سرخس از افتتاح و بهره‌برداری 72 پروژه در دهه فجر با اعتباری بالغ‌بر 72 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی صبح امروز در مراسم آغاز دهه مبارک فجر در شهرستان سرخس گفت: جایگاهی که امروز ما به‌عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی داریم به خاطر نعمتی است که جمهوری اسلامی به ما داده است و ما در حقیقت به این نظام و انقلاب بدهکاریم.

 

فرماندار سرخس گفت: اگر ضعفی در برخی بخش‌ها مشاهده می‌شود به دلیل ضعف‌هایی است که در رفتارهای ما مسئولان وجود دارد و باید به‌خصوص در ایام مبارک دهه فجر با تبیین اهداف و سیاست‌های نظام، خدمات نظام را برای مردم روشن کنیم.

 

سنجرانی بیان کرد: به برکت نظام اسلامی در کشور امنیت داریم و این امنیت یک امنیت پایدار است که این نعمت یک نعمت بسیار با ارزش است.

 

وی در ادامه به پروژه‌هایی که در دهه مبارک فجر امسال در سطح شهرستان سرخس افتتاح می‌شود اشاره و اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال ۷۲ پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار این پروژه‌ها ۷۲ میلیارد تومان است.

 

فرماندار سرخس با اشاره به مسئله بیکاری و اشتغال در شهرستان سرخس عنوان کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته نرخ بیکاری در شهرستان سرخس از ۱۹ درصد به کمتر از ۱۴ درصد رسیده است.

 

سنجرانی در پایان تصریح کرد: همه دستگاه­ها باید تلاش کنند تا با توجه به اعتبارتی که داریم نرخ بیکاری را تا پایان سال از این مقدار کمتر کنیم و به ۱۱ درصد و حتی کمتر از آن برسانیم.

انتهای پیام/ع