برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز سرخس از فردا/ پیش‌بینی شرکت ۲۰۰۰ دانش‌آموز در این مسابقات
برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز سرخس از فردا/ پیش‌بینی شرکت ۲۰۰۰ دانش‌آموز در این مسابقات
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در سطح شهرستان سرخس در سه مقطع ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر از فردا (یکشنبه) هفتم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در شهرستان سرخس گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در سطح شهرستان سرخس به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی این اداره در سه مقطع ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر از فردا (یکشنبه) هفتم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس با تأکید بر اهمیت اجرای فعالیت‌های قرآنی با محوریت مدرسه و دانش‌آموزان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره این مسابقات فردا (یکشنبه) ویژه پسران در کانون محدثه و ویژه دختران در دارالقرآن فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان سرخس برگزار می‌شود و این مسابقات تا دهم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

دادمحمدی بیان کرد: این مسابقات ابتدا در مرحله آموزشگاهی برگزار شده است که نفرات برتر رشته‌ها به اداره آموزش‌وپرورش معرفی شدند و پس‌ازآن مرحله شهرستانی است که در مرحله شهرستانی رقابت بین مدارس شهر و روستاها است.

 

وی با بیان اینکه در مقطع  ابتدایی ۴ رشته و در مقطع متوسطه ۱۰ رشته آزمونی داریم، گفت: قرائت، حفظ، احکام و اذان رشته‌های آزمونی در مقطع ابتدایی و در مقطع متوسطه اول و دوم رشته‌های قرائت، حفظ، احکام، اذان، انشاء اذان، مداحی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر و ترتیل رشته‌های آزمونی مرحله شهرستانی هستند.

 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس ابراز کرد: امیدواریم در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز حدود ۲۰۰۰ دانش‌آموز شرکت کنند.

انتهای پیام/