صدوپانزدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی با عنوان «سناریوی آشوب» که گزارشی است از اقدامات و طراحی مقامات آمریکایی و همدستان منطقه‌ای آنان برای به آشوب کشاندن ایران، ‌منتشر شد.

به گزارش نسیم سرخس، صدوپانزدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی با عنوان «سناریوی آشوب» که گزارشی است از اقدامات و طراحی مقامات آمریکایی و همدستان منطقه‌ای آنان برای به آشوب کشاندن ایران، ‌منتشر شد. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: بعد از شروع آشوب‌ها در ایران، بلافاصله مقامات آمریکایی شروع به حمایت از آن کردند. رئیس جمهور آمریکا نوشت: “رژیم‌های سرکوبگر برای همیشه دوام نمی‌آورند و روزی می‌رسد که ایرانی‌ها با یک انتخاب روبرو می‌شوند. جهان نظاره‌گر است!” مایک پنس گفت: “تا وقتی ترامپ رئیس‌جمهور و من معاون رئیس‌جمهور هستم، اشتباه دولت قبلی در بی‌توجهی به مقاومت ملت ایران در برابر رژیم این کشور، تکرار نخواهد شد.” نیکی هیلی نوشت: “مردم ایران که برای مدتی طولانی سرکوب شده‌اند، حالا دارند صدای خودشان را پیدا می‌کنند. ما دعا می‌کنیم که در نهایت، آزادی و حقوق بشر پیروز شود.” سخنگوی کاخ‌سفید اعلام کرد: “ما از حق مردم ایران برای ابراز عقایدشان به صورت مسالمت‌آمیز حمایت می‌کنیم. شایسته است صدای آنها شنیده شود.”‌ هیلاری کلینتون نوشت: “مردم ایران، خصوصا جوانان در حال اعتراض برای به دست آوردن آزادی هستند. من امیدوارم حکومتشان به صورت مسالمت‌آمیز به این امیدها پاسخ دهد.” مایک کلی، عضو مجلس نمایندگان آمریکا گفت: “آمریکا در کنار معترضان ایستاده است و وزیر اطلاعات اسرائیل نیز نوشت: برای مردم ایران در نبرد برای آزادی و دموکراسی آرزوی موفقیت می‌کنم. جالب آنکه شعارها همان شعارهای ۲۵ بهمن ۸۹ بود و سناریو هم همان!”

گزارش هفته‌ی این شماره از نشریه نیز، با توجه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار ۶ دی ماه امسال، به این پرسش پاسخ داده است که نسبت رهبر انقلاب با افراد و جریان‌های سیاسی چگونه است؟ آیا این نسبت دائمی است یا وابسته به موضوعات دیگری است؟

«گزینه تحریم را علیه ایران آغاز کنید» عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه است که به اظهارنظر اندیشکده‌های غربی مبنی بر آغاز موج جدید تحریم‌ها علیه ایران، به بهانه حمایت از حقوق بشر -بخوانید اغتشاشگران – پرداخته است.

اگر دست مفسدان از امکانات حکومتی قطع نشود…، هر کسی جامعه را به‌سمت اغتشاش سوق بدهد از نظر ملت ایران منفور است، عامل اصلی انحطاط فرهنگی قبل از انقلاب چه بوده است؟، خودشان غائله بپا می‌کنند بعد می‌گویند ما برای ملت فداکاری می‌کنیم، کمک کننده به‌خوبی یا بدی در آنها شریک است، در مجموعه خودتان کار را چنان بدمید که تحرّک آن دائمی باشد، هیچ مردی امکان ندارد بتواند این ظرافت‌ها را رعایت کند و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوپانزدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید نصرالله جنیدی تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نسخه تابلو اعلانات | دریافت “خط حزب‌الله” نسخه‌ی مطالعه (A۴) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

منبع: khamenei.ir
انتهای پیام/