«گشت‌های امنیتی محله محور بسیج» در سرخس راه‌اندازی شد
«گشت‌های امنیتی محله محور بسیج» در سرخس راه‌اندازی شد
فرمانده سپاه سرخس از راه‌اندازی «گشت‌های امنیتی محله محور بسیج» در سطح شهرستان سرخس خبر داد.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های امنیتی محله محور بسیج در شهرستان سرخس اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی گشت‌های امنیتی محله محور بسیج در شهرستان سرخس، ارتقای آسایش و آرامش محله‌ها، تقویت پیوندهای فکری و عاطفی و افزایش رضایت‌مندی در سطح جامعه است.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: به همین منظور ارائه خدمت بسیج در ارتقای آسایش و آرامش محله‌ها، مردمی کردن امنیت با بهره‌گیری از حضور گسترده بسیجیان و مشارکت مردم، ارتقای امنیت روانی برای آحاد مردم و افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه‌های بسیج با مردم در این گشت‌های امنیتی مورد تأکید قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: بسیج خودش را موظف به خدمت‌رسانی به مردم می‌داند، به همین دلیل در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی به‌خصوص نیروی انتظامی، برای ارتقای امنیت اجتماعی اقدام به راه‌اندازی گشت‌های امنیتی محله محور بسیج کرده است.

 

صفری با تأکید بر اینکه در این طرح دستگاه قضایی برای حمایت قضایی و حقوقی از بسیجیان اعلام آمادگی کرده است، بیان داشت: تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان در این گشت‌های امنیتی حضوری فعال خواهند داشت.

 

فرمانده سپاه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این گشت‌های امنیتی از ظرفیت معتمدین، ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد و مساجد به‌عنوان پایگاه و سنگر اصلی بسیج و بسیجیان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/