نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در سرخس افتتاح شد+ تصاویر
نمایشگاه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در سرخس افتتاح شد+ تصاویر
مراسم افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی شب گذشته با حضور مسئولان شهرستان سرخس و فروشندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی شهرستان در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرک گاز شهید مهاجر سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مراسم افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی شب گذشته با حضور مسئولان شهرستان سرخس و فروشندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی شهرستان در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرک شهید مهاجر پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برگزار شد.

 

سید مجید منبتی در این مراسم اظهار کرد: برنامه پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس این است که از حرفه‌ها و مشاغلی که در سطح شهر سرخس وجود دارد و جوابگوی نیاز شهرستان است حمایت کند و از آن‌ها استفاده شود.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس با اشاره به وجود غرفه مهربانی در این نمایشگاه بیان کرد: غرفه مهربانی که در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است با نگاه خیرخواهانه به دانش‌آموزانی است که توان تهیه لوازم‌التحریر خود را ندارند و عزیزانی که خریدی انجام می‌دهند می‌توانند بخشی از خرید خود را به مؤسسات خیریه کمک کنند تا لوازم‌التحریر به دانش آموزان کم‌بضاعت برسد.

 

به گزارش نسیم سرخس، نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی شهرستان سرخس از شب گذشته ۲۱ شهریورماه بازگشایی و به مدت دو هفته همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ دایر است.

 

این نمایشگاه دارای ۶ غرفه است که یک غرفه آن غرفه مهربانی است که بازدیدکنندگان می‌توانند کمک‌های خود به دانش آموزان کم‌بضاعت را به این غرفه تحویل بدهند؛ اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان در طول برپایی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.