حضور نیروی انتظامی در حادثه سیل اخیر سرخس موجب دلگرمی امدادگران شد
حضور نیروی انتظامی در حادثه سیل اخیر سرخس موجب دلگرمی امدادگران شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جمعیت هلال‌احمر و نیروی انتظامی این شهرستان گفت: حضور نیروی انتظامی در حوادثی مانند سیل اخیر سرخس موجب دلگرمی و امنیت خاطر نیروهای هلال‌احمر در انجام مأموریت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ظهر امروز (چهارشنبه) تفاهم‌نامه همکاری میان نیروی انتظامی سرخس و جمعیت هلال‌احمر این شهرستان امضا شد.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس در این مراسم اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر تلاش دارد تا در کمترین زمان ممکن خدمات لازم را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

محمد رضائی با تأکید بر نقش مؤثر نیروی انتظامی در تعامل با جمعیت هلال‌احمر افزود: ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر بدون تعامل و همراهی نیروی انتظامی مطلوب نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد: حضور نیروی انتظامی در حوادثی مانند سیل اخیر موجب دلگرمی و امنیت خاطر نیروهای هلال‌احمر در انجام مأموریت‌ها شد، به همین دلیل تعامل نیروی انتظامی با جمعیت هلال‌احمر باعث قوت قلب و افتخار نیروهای هلال‌احمر است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با تأکید بر اهمیت آموزش و پیشگیری خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که هر میزان برای آموزش و پیشگیری سرمایه‌گذاری کنیم ثمرات و تبعات مثبت آن به همه مردم برمی‌گردد و کمک‌حال نیروی انتظامی نیز خواهد بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس نیز در این مراسم  با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین مردم و دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: کسی که در ر زندگی روزمره خود از تعامل و همکاری با دیگران در عرصه‌های مختلف بی‌بهره باشد، ضرر کرده است.

احمدعلی دماوندی از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جمعیت هلال‌احمر و نیروی انتظامی سرخس استقبال کرد و افزود: باوجود تعاملات قبلی، اما به نظر می‌رسد با تعامل و همکاری بیشتر با سازمان‌های مرتبط و همسو، گام‌های مؤثرتری در راستای کاهش تهدیدات و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی برداشته شود.

 

وی به آمادگی کامل نیروی انتظامی سرخس برای تعامل با جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و بیان داشت: برای همکاری در همه زمینه‌هایی که در قالب تفاهم‌نامه امداد آمده است، اعلام آمادگی می‌کنیم.

 

فرمانده  انتظامی سرخس تأکید کرد: اگر در مأموریت‌هایی که توسط دستگاه‌های مهم ازجمله هلال‌احمر و نیروی انتظامی انجام می‌شود، دقت و سرعت عمل به‌درستی مدنظر قرار نگیرد، ضرر و تبعات منفی آن بیش از منفعت آن خواهد بود.

انتهای پیام/