ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر توسط قرارگاه فرهنگی سرخس/ خیریه قرارگاه به نخبگان نیازمند خدمات می‌دهد
ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر توسط قرارگاه فرهنگی سرخس/ خیریه قرارگاه به نخبگان نیازمند خدمات می‌دهد
مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی شهرستان سرخس به فعالیت‌های این قرارگاه در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی توسط این قرارگاه، تاکنون برای 150 نفر اشتغال ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام داوود حمیدی صبح امروز (چهارشنبه) در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان سرخس با تأکید بر اینکه فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی سرخس با اشراف کامل امام‌جمعه شهرستان انجام می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر در اکثر روستاهای شهرستان، قرارگاه‌های فرهنگی با محوریت قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه سرخس شکل ‌گرفته است.

 

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی سرخس به فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی شهرستان در زمینه مسجد سازی اشاره کرد و افزود: ۱۴ روستای شهرستان بدون مسجد بودند که به برکت نظام اسلامی و همت قرارگاه فرهنگی شهرستان در این روستاها مسجد ساخته شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در سطح شهرستان مسجدی را نداریم که از کمبود امکانات رنج ببرد.

 

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: از آغاز فعالیت قرارگاه فرهنگی سرخس، تاکنون ۴۰ کتابخانه در مساجد سطح شهرستان ایجاد کردیم؛ همچنین خیریه‌ای در این قرارگاه شکل‌گرفته که نخبگان نیازمند را شناسایی و به آن‌ها خدمات می‌دهد.

 

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی سرخس خاطرنشان کرد: سالانه به همت قرارگاه فرهنگی نهاد امامت جمعه شهرستان حدود دو هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند و چهار هزار بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و اشتغال‌زایی، تصریح کرد: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی ازجمله واحد خیاطی و واحد پرورش طیور بومی و دیگر واحدها تاکنون برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کردیم.

انتهای پیام/