اگر تبلیغات درون نرم افزار ها شما را کلافه کرده است این مطلب را بخوانید.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر از نرم افزار های موبایلی استفاده می کنید، قطعا تبلیغات درون برنامه ای شما را شکنجه کرده است و گاه و بیگاه در کنار صفحه تان به نمایش در میاید به حدی که برای استفاده از نرم افزار شما را محدود میکند. این تبلیغات در برخی مواقع تبلیغات، تنها راه بقا برای نرم افزار های رایگان است. با این حال، راه حلی به شما پیشنهاد می کنیم که تا حدی می توانید از این تبلیغات خلاص شوید.

اگر بازی و نرم افزاری که از آن استفاده می کنید می تواند بدون نیاز به اینترنت کار کند، “کافی است دسترسی خود به اینترنت را قطع کنید.” هرچند در برخی از نرم افزار ها و بازی ها مانند کلش‌آف‌کلنز بدون اتصال به اینترنت اجرا نمی شود. پس اگر با چنین بازی ها و نرم افزار هایی سرو کار دارید چاره ای به جز تحمل آن ندارید.

البته بسیاری از نرم افزار ها و بازی هایی که حاوی تبلیغات زیادی هستند، نسخه های بدون تبلیغ خود را به فروش می گذارند که اگر زمان بسیاری را برای این بازی ها و برنامه ها صرف می کنید، می توانید با پرداخت مبلغی نسخه های بدون تبلیغات را خریداری کنید و از سازنده آن محصول حمایت کنید.

انتهای پیام/