درآمد میلیونی با کباب لقمه +تصاویر
درآمد میلیونی با کباب لقمه +تصاویر
با افزایش تعداد رستوران‌ها و فست فودها در سطح شهر یکی از مواری که می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت رستوران خاصی سوق دهد طعم و ظاهر غذاست که در این مورد فردی در چهارراه استانبول چندسالی است که با تغییر جزئی در سرو غذا درآمد میلیونی بدست می‌آورد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از میزان، شاید هر فردی در هر دوره ای از زندگی به فکر راه اندازی کسب و کار پر سودی افتاده باشد و یا راه‌های زیادی را برای کسب درآمد طی کرده باشد.

در این بین یکی از شغل‌هایی که هر فردی در اول راه ممکن است به آن فکر کرده باشد راه‌اندازی یک فست فود یا رستوران است که در هر نقطه ای از شهر به وفور دیده می‌شوند.

با درنظرگرفتن اینکه افراد زیادی با توجه به موقعیت شغلیشان مجبور به تهیه غذا از رستوران ها و یا فست فودها هستند این نکته حائز اهمیت است که از چه رستوران یا فست فودی غذا تهیه کنند.

با زیاد شدن مراکز تهیه غذا، رستوران‌ها و فست فودها در کنار اینکه بسیاری از افراد به غذاهای خانگی و سنتی علاقه دارند برخی از خلاقیت‌ها می‌تواند رونق ویژه‌ای به کسب و کار افراد دهد.

در این میان تغییر در شکل و شمایل غذاها یا طعم‌های جدید که به مزاج افراد خوش آید می‌تواند عده زیادی از افراد را به سوی یک رستوران یا فست فود سوق دهد حال این رستوران از محیط پیرامون شخص دور باشد.

یکی از افرادی که در این راه موفق بوده و به گفته مشتریانش درآمد خوبی از این راه بدست می‌آورد فردی در حوالی چهارراه استانبول است که با تغییر در نوع سرو غذا کار و کاسبی خوبی به راه انداخته است.

این فرد از سال ۱۳۳۰ به فکر راه‌اندازی یک مرکز کوچک تهیه غذا افتاده است و تنها غذای این مرکز عرضه کباب لقمه بوده که به صورت ساندویچ کوچک با نان لواش، پیاز و جعفری تهیه می‌شود.

این غذا که ظاهر بسیار ساده ای دارد طرفداران زیادی را از گوشه کنار شهر به سمت خود کشانده و خیلی از افراد با طعم و ظاهر این غذا آشنایی دارند و آوازه آن را شنیده اند.

در هر پرس از این غذا ۴ تکه کباب لقمه وجود دارد که به شکل خاصی در داخل نان لواش پیچیده شده و با پیاز و جعفری در داخلش طعم خاصی به خود گرفته است.

گفتنی است هر پرس کامل کباب لقمه در این مرکز تهیه غذا با دوغ و ترشی قیمتی حدود ۹ هزار تومان دارد و امکان تغییر تعداد کباب لقمه ها در هر پرس وجود دارد.

با درنظر گرفتن سفارش روزانه ۲۰۰ پرس کباب لقمه، که کمترین میزان سفارش در این رستوران کوچک است می‌توان درآمد متوسط را در روز حدود ۲ میلیون تومان در نظر گرفت که با کم کردن پول مواد اولیه و هزینه آب، برق، گاز، مالیات و اجاره مغازه روزانه ۱ میلیون درآمد خالص نصیب صاحب مغازه می‌شود.

این نکته حائز اهمیت است که افراد با فکر و خلاقیت به ویژه در مشاغل خود، هرچند جزئی باشد می‌توانند با سرمایه اندک کسب و کار مناسبی به پا کنند و با نوآوری رونق ویژه‌ای به آن دهند و با اشتغال زایی افراد زیادی را صاحب مشاغل با درآمد رضایت بخش کنند.درآمد میلیونی با کباب لقمه +تصاویر

درآمد میلیونی با کباب لقمه +تصاویر

درآمد میلیونی با کباب لقمه +تصاویر
انتهای پیام/