بزرگترین دارالقرآن خراسان رضوی در سرخس افتتاح می‌شود/ اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای احیای مرکز رفاهی فرهنگیان سرخس
بزرگترین دارالقرآن خراسان رضوی در سرخس افتتاح می‌شود/ اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای احیای مرکز رفاهی فرهنگیان سرخس
مدیر آموزش‌وپرورش سرخس گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر بزرگترین دارالقرآن استان خراسان رضوی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و آموزشی آموزش‌وپرورش سرخس در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر بزرگترین دارالقرآن استان خراسان رضوی در سرخس به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی استخر و سالن ورزشی استثنایی شهرستان نیز به پایان رسیده که در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی به برگزاری جشن تجلیل از ستارگان در دهه مبارک فجر اشاره و تصریح کرد: امسال برای اولین بار دانش‌آموزان سرخسی توانستند سه رتبه دو رقمی کنکور سراسری  را کسب کنند و ۱۵ رتبه زیر ۱۰۰۰ داشتیم.

 

دادمحمدی در پایان از احیای مرکزی رفاهی فرهنگیان سرخس خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای احیای مرکز رفاهی فرهنگیان سرخس پس از ۱۵ سال اختصاص داده‌ شده که به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/