وحدت مسلمانان پوزه استکبار را به خاک می نشاند
وحدت مسلمانان پوزه استکبار را به خاک می نشاند
امام‌جمعه اهل سنت سرخس گفت: امروز مسلمانان به‌صورت دسته‌جمعی به دست گروه‌های تروریستی و تکفیری که ساخته دست استکبار جهانی هستند قتل و عام می‌شوند، اما سازمان ملل کوچک‌ترین تلاشی برای پایان دادن به این جنایات انجام نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مولوی احمد پارسا امشب (دوشنبه) در مراسم جشن آغاز هفته وحدت در مسجدالنبی شهرستان سرخس گفت: ولادت نبی مکرم اسلام، نوید آزادی و رهایی انسانیت از منجلاب ذلت و جنگ و جهالت بود.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس افزود: انسان‌ها با ولادت پیامبر اسلام از هزیر ذلت و خواری به اوج قله رفیع انسانیت رسیدند.

 

وی اظهار داشت: پیامبر اسلام تمام اختلافات قومی و قبیله‌ای و نژادی را رد کردند و فضیلت و تقوا را معیار برتری انسان‌ها قرار دادند.

 

پارسا تصریح کرد: در جامعه قبل از اسلام برده بودن، غلام بودن و سیاه بودن از عوامل نفرت مردم بود، اما پیامبر مکرم اسلام با این عوامل مبارزه کرده و هر سه آن‌ها را نقض کردند.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس با تأکید بر اینکه قرآن کریم درباره توطئه‌های دشمنان به مسلمانان هشدار داده است، افزود: امت اسلامی باید بیدار باشد و اسیر اختلافاتی که دشمنان به آن‌ها دامن می‌زنند، نشود و با وحدت خود پوزه استکبار جهانی را به خاک بمالد.

 

وی به تلاش استکبار برای به راه انداختن جنگ‌های فرقه‌ای میان مسلمانان اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی امروز به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه، کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته و تلاش می‌کند که مسلمانان نسبت به یکدیگر بدبین شوند.

 

پارسا تصریح کرد: امروز مسلمانان به‌صورت دسته‌جمعی به دست گروه‌های تروریستی و تکفیری که ساخته دست استکبار جهانی هستند قتل و عام می‌شوند، اما سازمان ملل کوچک‌ترین تلاشی برای پایان دادن به این جنایات انجام نمی‌دهد.

 

امام‌جمعه اهل سنت سرخس بابیان اینکه سازمان ملل حافظ منافع آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، اظهار داشت: مسلمانان باید به اشتراکات تکیه کنند و دست از اختلافات جزئی بردارند و آب به آسیاب دشمن نریزند.

 

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری مسیر وحدت امت اسلامی را به ما نشان داده‌اند، بنابراین با تبعیت از رهبری باید در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/