۳۳ نفر در پارتی شبانه سوختند+ عکس
۳۳ نفر در پارتی شبانه سوختند+ عکس
آتش سوزی در یک انبار در اوکلند که محل برگزاری یک پارتی شبانه بوده است منجر به کشته شدن دهها نفر شد.

به گزارش نسیم سرخس، فارس به نقل از ان بی سی نیوزف نوشت: وقوع آتش سوزی گسترده در یک پارتی شبانه در اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا دست کم منجر به کشته شدن ۳۰ نفر شده است.

این پارتی در یک انبار ۲ طبقه در حومه شهر در حال برگزاری بود. مقامات میگویند که هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست و در حال بررسی دقیق آن هستند.

یک شاهد عینی گفته است که در این پارتی سازهای الکترونیک نواخته می‌شد. وقتی وارد ساختمان شده شعله‌های آتش را دیده و سپس با فشار یک انفجار به بیرون ساختمان پرتاب شده است.  وی گفته است که چند نفر دیگر نیز از ساختمان به بیرون پرتاب شده‌اند.

پلیس اوکلند گفته است که نیروهای امداد و نجات به داخل ساختمان رفته و در حال بیرون آوردن اجساد هستند ولی کار هنوز تمام نشده است.

به گفته مقامات پلیس، شمار قربانیان ممکن است به ۴۰ نفر افزایش یابد.

پلیس از خانواده‌هایی که از بستگانشان مفقود شده خواسته است که برای شناسایی اجساد و تست دی ان ای به دپارتمان پلیس مراجعه کنند.

در حال حاضر تلاش ها برعملیات نجات و پاکسازی متمرکز است و مسوؤلان می گویند تحقیق درباره علت آتش‌سوزی و پاسخ به نگرانی ها در مراحل بعدی انجام خواهد گرفت.

شهردار اوکلند در نشست خبری که برای اطلاع رسانی درباره این حادثه برگزار کرد اعلام کرد که با پاکسازی ۳۵ درصد ساختمان محل آتش سوزی، تاکنون ۳۳ جسد به بیرون منتقل شده است.

عملیات جستجو و امداد و نجات ادامه دارد.

آتش سوزی مرگباردریک پارتی دراوکلند+عکس

آتش سوزی مرگباردریک پارتی دراوکلند+عکس

انتهای پیام/