رزمایش بزرگ اقتدار نمونه‌ای از درس ولایت‌پذیری بسیجیان است/ بسیج بر اساس تهدیدات دشمن وارد میدان عمل می‌شود
رزمایش بزرگ اقتدار نمونه‌ای از درس ولایت‌پذیری بسیجیان است/ بسیج بر اساس تهدیدات دشمن وارد میدان عمل می‌شود
فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تفکر عاشورایی بسیج است، گفت: برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان به دشمنان نظام اسلامی نشان می‌دهد که وحدت، همدلی و همبستگی و ولایت مداری در میان بسیجیان ما موج می‌زند.

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در مشهد گفت: این رزمایش اقتدار بسیج و بسیجیان را به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد.

 

فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه بسیج خودش را مخاطب همه مشکلات کشور می‌داند، افزود: اگر اتفاقی در کشور حادث شود، بسیج خود را در قبال آن حوزه متعهد می‌داند و  بر اساس تهدیدات دشمن به میدان عمل می‌آید.

 

شارعی مقدم بابیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تفکر عاشورایی بسیج است، اظهار داشت: برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها به دشمنان نظام اسلامی نشان می‌دهد که وحدت، همدلی و همبستگی و ولایت مداری در میان بسیجیان ما موج می‌زند.

 

وی عنوان کرد: بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور دارد و بر اساس توطئه‌ها و تهدیدات دشمن وارد میدان عمل شده و آن را خنثی می‌کند.

 

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه بسیج پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: شرکت در این رزمایش نمونه‌ای از درس ولایت مداری و ولایت‌پذیری بسیجیان است.

 

شارعی مقدم در پایان تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های سازندگی به‌خصوص در محرومیت‌زدایی، مقابله با جنگ نرم و تهدیدات امنیتی دشمنان نقش بسزایی دارد و در مسیری که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده، حرکت می‌کند.

انتهای پیام/