اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سرخس/ کسی که می‌گوید باید توان نظامی را تعطیل کنیم مرعوب دشمن است
اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سرخس/ کسی که می‌گوید باید توان نظامی را تعطیل کنیم مرعوب دشمن است
فرمانده سپاه سرخس با اشاره به آیه 52 سوره فرقان گفت: کسانی که مسئله تعطیلی توان نظامی را مطرح می‌کنند در ذهنشان مرعوب دشمن هستند و طرز فکری دارند که موردحمایت غربی‌ها و به‌خصوص رژیم صهیونیستی است.

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، در واکنش به اظهارنظر کسانی که مسئله تعطیلی توان نظامی را مطرح می‌کنند، گفت: این افراد به خاطر خودبزرگ‌بینی هر حرفی را می‌زنند تا اظهار وجود کنند و این‌ها همان کسانی هستند که از اول با امام (ره) زاویه داشتند و امام را بر اساس نظریات خودشان تعریف می‌کردند.

 

فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه پشت سر این اظهارنظرها بهره‌برداری دشمن قرار دارد، افزود: تحلیل‌های این افراد، تحلیل‌هایی است که از طرف دشمنان نظام بیان می‌شود، همان‌طور که با طرح تشکیل کمیته صیانت از انتخابات کلید فتنه ۸۸ را زدند.

 

شارعی مقدم تصریح کرد: کسانی که وضعیت ایران اسلامی را با دو کشور شکست‌خورده ژاپن و آلمان که اجازه ندارند ارتش داشته باشند مقایسه می‌کنند، مرعوب دشمن و تریبون آن‌ها در داخل شده‌اند.

 

وی اظهار داشت: وقتی دوصدایی در کشور بلند می‌شود، دشمن احساس می‌کند که انشقاق در داخل قابل تعمیق و گسترش است.

 

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که برافزایش توان و قدرت نظامی تأکید دارند، گفت: این اظهارنظرها برخلاف راهبرد ملی ما است و گویا این افراد فراموش کرده‌اند که اگر قرار بود با کاهش برد موشک‌ها و خلع سلاح نظامی، ایران مانند آلمان و ژاپن شود، اکنون کشور لیبی از هردوی این کشورها وضعیتش بهتر بود، اما امروز لیبی حتی یک حکومت مرکزی هم ندارد.

 

شارعی مقدم با اشاره به آیه ۵۲ سوره فرقان که می‌فرماید، «فَلا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا» تصریح کرد: کسانی که مسئله تعطیلی توان نظامی را مطرح می‌کنند در ذهنشان مرعوب دشمن هستند و طرز فکری دارند که موردحمایت غربی‌ها و به‌خصوص رژیم صهیونیستی است.

 

وی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی وقتی در برابر غرب جواب می‌دهد که در اوج اقتدار باشیم، نه اینکه درزمانی که دشمن ما را تهدید عملی می‌کند، از خلع سلاح نظامی حرف بزنیم.

 

فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه نیروی نظامی کشور باید در اوج قدرت و بازدارندگی باشد، عنوان کرد: کسانی که از خلع سلاح نظامی حرف می‌زنند، همان سفیهان دوران پیامبر هستند.

 

شارعی مقدم در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در این هفته در شهرستان خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله، مسابقات مختلف ورزشی، اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با سران طوایف و بزرگان اهل سنت و یادواره شهدای اهل سنت شهرستان و شبی با یادگاران دفاع مقدس ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این هفته در شهرستان است.

انتهای پیام/