باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر» از نیروی انتظامی در ذهن مردم ترسیم شود
باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر» از نیروی انتظامی در ذهن مردم ترسیم شود
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر» از نیروی انتظامی در ذهن مردم ترسیم شود چرا که رویکرد پلیس یک رویکرد اجتماع‌محور است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، جلسه جمع‌بندی نهایی بازرسی و ارزیابی از رشد و تعالی فردی و سازمانی فرماندهی انتظامی شهرستان سرخس با حضور سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان در این شهرستان برگزار شد.

 

سردار بهمن امیری مقدم در این جلسه بابیان اینکه حفاظت از آرمان‌های امام راحل و شهدا بر نیروی انتظامی امری ضروری است، گفت: اگر فضای معنوی در محیط کار و زندگی حاکم شود، تخلفات در مأموریت‌ها کاهش پیدا می‌کند، بنابراین باید به مسائل اعتقادی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تأسی از حدیث پیامبر مکرم اسلام در خصوص اخلاق حسنه خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی برای توفیق بیشتر در عرصه نظم و امنیت باید توصیه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام چراغ راه آن‌ها باشد.

 

سردار امیری مقدم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی پلیس تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی بایستی در عرصه‌های مختلف تولید امنیت به اقتدار سازمانی توجه داشته باشند و باید عمل و رفتار آن‌ها در انجام مأموریت‌ها مقتدرانه باشد.

 

وی بر اقتدار کارکنان در شکل‌گیری یک تصویر کاملاً مطلوب از نیروی انتظامی در ذهن مردم تأکید کرد و افزود: باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر» از نیروی انتظامی در ذهن مردم ترسیم شود چرا که رویکرد پلیس یک رویکرد اجتماع‌محور است.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: کارکنان نیرو انتظامی باید در رفتار و حتی گفتار خود الگو باشند و با حسن خلق خود در انجام مأموریت‌های پلیسی حتی در اجرای قوانین با لحن کلام طوری عمل کنند که منجر به اصلاح طرف مقابل شود.

 

سردار امیری مقدم خاطرنشان کرد: وجود نعمت بزرگ آرامش در کشور مرهون تلاش بزرگ مردانی است که با مجاهدت خود اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه از خدمات شایسته فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان سرخس برای پیشبرد اهداف سازمانی تقدیر شد.

انتهای پیام/