اردوی جهادی قرارگاه فاطمیون در بزنگان سرخس برگزار می شود
اردوی جهادی قرارگاه فاطمیون در بزنگان سرخس برگزار می شود
مسئول قرارگاه جهادی فاطمیون گفت: اردوی جهادی قرارگاه فاطمیون در عرصه های بهداشتی، عمرانی و فرهنگی در منطقه بزنگان سرخس پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش نسیم سرخس، امین افشار مسئول قرارگاه جهادی فاطمیون اظهار داشت: اردوی جهادی قرارگاه فاطمیون در عرصه های بهداشتی، عمرانی و فرهنگی در منطقه بزنگان سرخس پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی بیش از ۴۰ از خواهران و برادران دانشجوی دانشگاه آزاد مشهد شرکت خواهنده داشت و به خودسازی خواهند پرداخت.

افشار به خدمات عمرانی اردوی جهادی این دوره اشاره کرد و بیان داشت: در این اردوی جهادی که بخشی از آن در ابتدای بهار انجام شده بود عرصه های عمرانی مانند ساختن خانه محرومان و مرمت مساجد  شناسایی شده و ادامه آن را در تابستان انجام خواهیم داد.

مسئول قرارگاه جهادی فاطمیون ادامه داد: مشکلات این بخش در عرصه های فرهنگی، گازرسانی و معیشتی است و از این رو کارگاه های خود اشتغالی کشاورزی را در این بخش برگزار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی های اراوی جهادی قرارگاه فاطمیون همکاری چندین دانشگاه است که در یک مرکز هدایت می شوند و اثر بخشی بالایی دارد.

منبع: پرستوها

انتهای پیام/