تصاویری که هیتلر هرگز اجازه انتشارش را نداده بود
تصاویری که هیتلر هرگز اجازه انتشارش را نداده بود
به تازگی تصاویری دیده نشده از ژست های خاص و تمرین های هیتلر برای مسحور کردن مردم با سخنرانی هایش منتشر شده است.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه خبری العالم، به تازگی تصاویری از آدولف هیتلر منتشر شده است که از برخی رفتارهای پنهانی او پرده بر می دارد!

 روزنامه انگلیسی “دیلی میرور” نوشت در تصاویر تازه منتشر شده، هیتلر با ژست های خاصی دیده می شود که در واقع، تمرین های او برای ارائۀ سخنرانی های پر شور و تأثیر گذار در برابر مردم است.
این تصاویر از ۹۰ سال پیش تاکنون دیده نشده است؛ زیرا هیتلر دستور پنهان کردن آن را داده بود.
هیتلر پس از آزاد شدن از زندان در سال ۱۹۲۴، و در حالی که ۳۴ ساله بود، تصمیم گرفت که مهارت “سخنوری” را در خود پرورش بدهد. هدف هیتلر آن بود که طرفداران و هوادارانش را با سخنرانی های مسحور کننده تحت تأثیر قرار دهد و افکارش را به آن ها بقبولاند.
تصاویری که هیتلر اجازه انتشارش را نداده بود
تصاویر نشان می دهد که هیتلر در خفا، با تغییر حرکت بدن خود تمرین می کرده، چهره خود را پیوسته به شکل های مختلف درمی آورده و دستانش را بالا و پایین می برده است تا خود را رهبری پر شور و سخنور نشان بدهد.
تصاویری که هیتلر اجازه انتشارش را نداده بود
آدولف هیتلر روز ۲ آوریل ۱۸۸۹ در روستای کوچکی به نام برونو در شمال اتریش چشم به جهان گشود. پدرش در گمرک کار می کرد و مادرش از خانواده ای کشاورز بود.
تصاویری که هیتلر اجازه انتشارش را نداده بود
هیتلر نوامبر ۱۹۲۳ در پی کودتایی ناکام، زندانی شد. او در دوران زندان، که تنها چند ماه به طول انجامید، نوشتن کتاب ” نبرد من” را شروع کرد. این کتاب شامل اصول و مبانی جنبش نازیسم است و در سال ۱۹۲۷ نگارش آن به پایان رسید.
انتهای پیام/