حجت‌الاسلام رئیسی از جانباز مدافع حرم عیادت کرد/ دستور انتقال فوری این جانباز سرافراز به بیمارستان فوق تخصصی رضوی/ باز هم آستان قدس یاور محرومان شد
حجت‌الاسلام رئیسی از جانباز مدافع حرم عیادت کرد/ دستور انتقال فوری این جانباز سرافراز به بیمارستان فوق تخصصی رضوی/ باز هم آستان قدس یاور محرومان شد
چندی پیش مطلبی درباره وضعیت زندگی سید اعلم اختری، یکی جانبازان مدافع حرم در مشهد مقدس در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از صبح توس، چندی پیش مطلبی درباره وضعیت زندگی سید اعلم اختری، یکی جانبازان مدافع حرم در مشهد مقدس در فضای مجازی منتشر شد.

در این مطلب آمده بود: «بیمارستان او را مرخص کرده بود برود تربت‌جام، ولی جایی نداشتند مادر مریض و ازکارافتاده پدر پیر و سالخورده و حالا یک جوان رعنایی قطع نخاع .
می‌گفت جوان‌های تربت‌جام که برای کارگری به مشهد می‌آیند این خانه را اجاره کرده‌اند چون باهم فامیل هستیم ما را هم پذیرفته‌اند.
گاهی اوقات باهم نرمشش می‌دهیم که زخم بستر نگیرد ولی هیچ توان مالی برای ادامه درمان یا پرستاری نداشتند همت کرده بودند تا اینجا هم کار را جلو برده بودند ولی حالا کار سخت شده بود.»

انتشار این مطالب باعث ابراز احساسات جمع کثیری از مردم شد.

روز گذشته حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به عیادت از این جانباز سرافراز رفت و ضمن دلجویی از خانواده ایشان، دستور انتقال این جانباز مدافع حرم به بیمارستان فوق تخصصی رضوی صادر کرد.

در معاینات اولیه مشخص گردید این مجروح براثر نگهداری غیراستاندارد دچار آبسه عفونی‌شده و نیاز به  جراحی فوری دارد.

این اقدام حجت‌الاسلام رئیسی فضای بسیار دلگرم‌کننده‌ای را در میان مدافعان حرم ایجاد نموده است.

گفتنی است محمدامین توکلی زاده از مدیران ارشد آستان قدس رضوی در گفتگو با «صبح توس» این خبر را تأیید نموده است.

photo_2016-04-15_10-28-42 photo_2016-04-15_10-28-45

انتهای پیام/