۳ واحد تولیدی صادرات محور در منطقه اقتصادی سرخس راه اندازی شد
۳ واحد تولیدی صادرات محور در منطقه اقتصادی سرخس راه اندازی شد
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از راه اندازی سه واحد تولیدی صادرات محور در این منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، احمد صادقی گلمکانی در حاشیه بازدید سرزده از پروژه ها و واحدهای تولیدی ساخته شده و در حال ساخت این منطقه به خبرنگاران گفت: یکی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی، اقدام سریع و عمل به موقع است، از این رو با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در اولین روزهای سال عزم مان را جزم کرده ایم تا در سایه همدلی و همبستگی با تمامی سرمایه گذاران بتوانیم اهداف و برنامه های پیش بینی شده را در قالب اقدام و عملی به موقع به اجرا دربیاوریم.

 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به تولید صادرات محور در این منطقه گفت: امروز کشور ما نیاز به اقدامی عملی برای آبادانی در راستای اهداف اقتصادی و اجتماعی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری دارد و در جای جای این مرز و بوم شرایط برای کار و تلاش فراهم است.

 

وی ادامه داد: شهرستان سرخس یکی از نقاط مستعد با امکانات و ذخایر خدادادی فراوان است و مردم این منطقه مستحق داشتن بهترین شرایط برای زندگی هستند.

 

صادقی گلمکانی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت و روزهای و ماههای پیش رو شرایطی را برای استفاده بهینه از همه امکانات در این منطقه فراهم کرده ایم و تسهیل در روند سرمایه گذاری و اقدام عملی برای رشد اقتصادی در این منطقه را در نظر داریم.

 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با بیان اینکه در چند ماه گذشته رویکردهای منطقه ویژه اقتصادی سرخس تغییر کرده، خاطرنشان کرد: قرار نیست یک سال دیگر جلسه‌ای برگزار شود و ببینیم که تنها شعار داده‌ایم؛ اقدام و عمل تنها با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است و ما باید میراث‌دار شهدای ۸ سال دفاع مقدس باشیم.

 

وی ادامه داد: در همین راستا در بهمن ماه سال گذشته سه نفر از سرمایه گذاران محترم تقاضای سرمایه گذاری و احداث واحد تولیدی در این منطقه را داشتند که در سریع ترین زمان ممکن تا پایان سال ۹۴ در مدت دو ماه نصب تجهیزات و ماشین آلات این واحدها شروع و در ابتدای سال ۱۳۹۵ به برکت نام گذاری این سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» محصول تولیدی این کارخانه ها روانه بازارهای هدف در کشورهای آسیای میانه شد.

 

صادقی گلمکانی در پایان گفت: با این اقدام عملی سالانه میلیونها دلار ارز وارد کشورمان می شود و در فاز اول این واحدها بیش از ۵۰ نفر از جوانان بومی سرخس جذب بازار کار شدند.

انتهای پیام/