یکی از خریداران باشگاه پرسپولیس که به خاطر تأخیر در پروازش دیر به مزایده رسیده بود مبلغ 300میلیارد تومان را برای خرید پرسپولیس اعلام کرد.
به گزارش نسیم سرخس، مزایده فروش باشگاه پرسپولیس ظهر امروز برگزار شد و طی آن نام دو شرکت و یک فرد برای خرید این باشگاه مطرح شد. شرکت استیل‌آذین، شرکت بهنام پیشرو کیش و علیرضا معظمی‌نیا به عنوان افرادی که خواهان خرید باشگاه پرسپولیس هستند در این مزایده شرکت کردند.

با توجه به اینکه معظمی‌نیا در این مراسم حضور نداشت تا فیش را پرداخت کند، اعلام شد درخواست او رد است. معظمی‌نیا که با تأخیر به محل مزایده رسیده بود وقتی متوجه شد درخواست او رد شده است،‌ عنوان کرد: من خواهان خرید باشگاه هستم و حاضرم ۳۰۰ میلیارد و بیشتر از دو پیشنهاد دیگر به صورت نقد پرداخت کنم. به گزارش خبرگزاری فارس، به معظمی‌نیا اعلام شد اگر دو شرکت خواهان خرید پرسپولیس نتوانستند برنده مزایده شوند، او دوشنبه آینده می‌تواند درخواستش را برای شرکت در مزایده بار دیگر اعلام کند.

وی تاکید کرد: من شرکت نیستم و به عنوان خریدار آمده‌ام و پول من هم نقد است. من به اندازه ۳۰۰ میلیارد تومان دلار داشتم و آن را به ریال تبدیل کردم و برای خرید آمدم.

منبع: فارس

 

انتهای پیام/ش