امروز میدان جنگ به نزدیکی دیوارهای دشمن در سوریه و عراق رسیده است
امروز میدان جنگ به نزدیکی دیوارهای دشمن در سوریه و عراق رسیده است
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: پیروزهای ما از خرمشهر شروع شده است و امروز میدان جنگ را از حمیدیه و دیوارهای خرمشهر و از جای جای نقاط خاک کشورمان به نزدیکی دیوارهای دشمن در سوریه و عراق برده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در ایام مبارک و خجسته ماه رجب و نزدیک به هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج، سالن تربیت سرخس پذیرا و مهمان کسانی بود که همه برای تربیت و پرورش بچه های انقلاب جمع شده بودند.

 

مربی، سرمربی، سرگروه صالحین، حضور پیشکسوتان و روحانیت، پاسداران ولایت و امامت، حضور صمیمی و خالصانه خواهران و برادران تزیین جلسه بود.

 

گزارش سرگروه ها و سرمربی صالحین شهرستان که سکاندار تربیت نسل آینده انقلاب و جلوه حضور سردار فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام در کنار بسیجیان  صالحان شهرستان گرمابخش و قوت قلب همه بود.

 

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در جمع هیئت عاشقان ولایت سپاه سرخس با کوله باری از تجربه و اندیشه و انتظارات از حاضران، زبان به سخن گشودند.

 

از برکت سفره، رجب، شعبان و رمضان و عشق رهبری به قرآن و تلاوت سه جزء در شبانه روز گفت، با آن همه مشغله کاری که حضرت آقا دارند که باید الگو بگیریم.

 

وی می گوید: این جلسات، همایش و طرح صالحین یادآور قرارگاه های عملیاتی دفاع مقدس است، همه باید اخلاص کامل داشته باشیم و در کار بسیج و صالحین مثل رزمنده ها که با تمام اخلاص و عشق کار می کردند، تلاش کنیم.

 

سردار احمدی افزود: اینجا تشکیل اتاق فکر و هم اندیشی در عرصه دفاع از جنگ نرم است؛ جلسه وعظ و پند هم است و هم نیست.

 

یادگار دفاع مقدس اذعان کرد: جلسه کاربردی است برای توانمندسازی اعضای جلسه، برای پیشبرد اهداف و برنامه ها در عرصه تربیت و پرورش تحت قالب سازمان دفاع از انقلاب عزیزمان در جنگ نرم است و کار ما با ساختار و سیستم آموزش و پرورش و دانشگاه ها متفاوت است.

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در ادامه با تشریح برخی از رسالت ها و روش ها در نظام تربیتی صالحین می گوید: روش کار مربی پرورشی با با کار سرگروه و مربی صالحین فرق می کند و باید سبک و روش خود را در طرح صالحین تغییر دهد.

 

وی می افزاید: این شجره طیبه صالحین وزن آن برابر است با سازمان رزمی و نظامی در سپاه و بسیج و اهمیت آن طوری است که فرماندهی، جانشین طرح صالحین در جنگ نرم محسوب می شود.

 

سردار از دغدغه ها و توصیه های حضرت آقا به فرماندهان سپاه گفتند: گفتند آقا فرمودند، که اولویت روز میز فرماندهی سپاه طرح صالحین است و دوم مطلبی که از مرکزیت صادر می شود باید سالم تا آخرین فرد بسیجی برسد.

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام می گوید: اگر خوب و جدی در طرح کار کنیم قطعا خروجی آن از فتح المبین و فاو بیشتر خواهد بود و باید ماموریت را جدی بگیریم، همان طوری که فرمانده دسته نسبت به قطره خون به ناحق ریخته رزمندگان حساس بودند باید نسبت به تربیت متربیان در طرح صالحین جدی باشیم.

 

سردار احمدی تصریح کرد: باید طوری کار کنیم که ان شاالله چند سال آینده ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر در این شهرستان حداقل بیمه کامل شده باشند و در برابر هجوم هیچ خطری ضربه پذیر نباشند.

 

درد و دل ایشان زیاد بود برنامه ها را خوب ترسیم می کردند و اهداف و رسالت ها را در حالی که بسیجیان گوش می دادند، تشریح می کرد. خواهش کرد هر کس این مسئولیت ها را در طرح صالحین بر عهده گرفته است کار را جدی بگیرد.

سردار احمدی می گوید: حلقه صالحین، کارهای سنتی همیشگی در پایگاه ها نیست.

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام تاکید کرد: جنگ فعلی جنگ بسیار پیچیده اس است و اکنون پیکر شهدا از ارتفاعات قنیطره جنوب سوریه به آغوش وطن می آید.

 

وی اذعان کرد: پیروزهای ما از خرمشهر شروع شده است و امروز میدان جنگ را از حمیدیه و دیوارهای خرمشهر و از جای جای نقاط خاک کشورمان به نزدیک دیوارهای دشمن در سوریه و عراق برده است.

 

سردار احمدی با بیان اینکه دشمن در خانه ما رزمنده کَشی به راه انداخته است می گوید: از دل یک آدم خلاف کار و چشم ناپاک، شهید باکری ها و خادم الشریعه ها بیرون نمی آید.

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با تاکید بر اینکه فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها باید محصول محور باشند، حضور در نمازجمعه، نماز جماعت محله، حجاب و گسترش فرهنگ عفاف و پوشش، را از جمله معیارهای تاثیرگذاری و محوری طرح صالحین نام برد.

انتهای پیام/ب