افتتاح ۵۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در شهرستان سرخس
افتتاح ۵۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در شهرستان سرخس
فرمانده سرخس گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی 57 پروژه عمرانی در شهرستان سرخس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در جلسه آغاز برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطرات شیرینی است که مردم ایران اسلامی در تاریخ رقم زدند.

 

فرماندار سرخس با یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۳۷ سال از عمر بابرکت آن، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی شاخص‌های کشور زیر ۱۰ درصد بود که با پیروزی انقلاب اسلامی و جهاد جهادگران که از جان‌ودل برای آبادانی کشور تلاش کردند، امروز شاخص‌های کشور در برخی بخش ها مانند آب و برق از ۹۰ درصد عبور کرده است.

 

سنجرانی خاطرنشان کرد: زیربناهای توسعه‌ای کشور در قبل از انقلاب بسیار ضعیف بود به‌طوری‌که فقط ۱۰ درصد روستاهای ما آب آشامیدنی داشتند، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز به دورترین روستاها خدمت‌رسانی می‌شود.

 

وی به پروژه‌های افتتاحی شهرستان در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۷ پروژه عمرانی در شهرستان سرخس بااعتباری بالغ‌بر ۲۸ میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار سرخس بابیان اینکه ۳۷ سال ایستادگی انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران است، ادامه داد: امروز اگر ایران اسلامی به‌عنوان یک منطقه امن در جهان شناخته می‌شود به خاطر این است که مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری گسترده و باشکوه دارند.

 

سنجرانی با تأکید بر حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه، برگ زرین دیگری از رشادت‌های مردم ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/