نمایشگاه بزرگ کتاب در سرخس گشایش یافت+تصاویر
نمایشگاه بزرگ کتاب در سرخس گشایش یافت+تصاویر
به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه بزرگ کتاب در سرخس با 5 هزار جلد کتاب گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه بزرگ کتاب در سالن کوثر آموزش و پرورش سرخس با حضور فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان گشایش شد.

 

عباس دادمحمدی مدیر آموزش و پرورش سرخس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان و فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه این نمایشگاه بزگرار و تاکنون استقبال خوبی از آن شده است.

 

وی با بیان اینکه در آینده نمایشگاه کتاب با گستردگی بیشتری در شهرستان برگزار می کنیم، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تعداد ۵ هزار جلد کتاب با موضوعات تاریخی، ادبی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی،رمان و کمک آموزشی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

مسول برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه از ناشرین تهران استفاده کردیم و این اولین نمایشگاه کتابی ست که در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان با این سطح و گستردگی برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: خرید از این نمایشگاه برای عموم ۲۰ درصد، فرهنگیان ۲۵ درصد و کتاب های تخصصی ۱۵ درصد تخفیف دارد که فرهنگیان عزیز می توانند از طریق کسر از حقوق برای خرید کتاب اقدام  کنند.

 

دادمحمدی در پایان گفت: این نمایشگاه از ۲۳ آذر تا ۱۲ دی ماه به مدت ۲۰ روز از ۸ صبح تا ۸ شب برای علاقه مندان به کتاب دایر خواهد بود.

نمایشگاه کتاب سرخس (1) نمایشگاه کتاب سرخس (2) نمایشگاه کتاب سرخس (3)

انتهای پیام/