معاون حقوقی باشگاه سیاه‌جامگان از شکایت این باشگاه از محسن فروزان و مربی سابق دروازه‌بانان این تیم خبر داد.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از مشرق، حمید کلوانی نوری در خصوص شکایت باشگاه سیاه‌جامگان از محسن فروزان و احسان وجدی اظهار داشت: فروزان و وجدی صحبت‌هایی را در رسانه‌های مختلف انجام دادند و امری را صریحا به فرهاد کاظمی نسبت دادند که طبق قانون اگر آنها نتوانند این مسائل را ثابت کنند جرم به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: این عمل آنها نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است که با مقاصد خاص خودشان در پی انتشار آن بودند که برخلاف حقیقت بود. با توجه به اینکه اقدام آنها جرم به حساب می‌آمد با هماهنگی فرهاد کاظمی علیه آنها و دو نفر دیگر که فعلا نامی از آنها نمی‌بریم شکایت کردیم و آنها باید طی روزهای آینده پاسخگوی مقام قضایی باشند.

معاون حقوقی باشگاه سیاه‌جامگان تاکید کرد: با توجه به اینکه فروزان به صحبت‌های وجدی اشاره کرده در حالی که خود وجدی نیز متهم است و طبیعتا او نمی‌تواند در این زمینه ملاک و مرجع قرار بگیرد. در روزهای آینده مطمئن باشید به شدت با آنها برخورد می‌شود و از رسانه‌هایی که چنین صحبت‌های کذب و دروغی را منتشر می‌کنند نیز شکایت می‌کنیم.

نوری اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه به مراسم عزاداری نزدیک هستیم قصد آزار و اذیت کسی را نداریم اما هفته آینده خیلی مسائل روشن خواهد شد. طبق ماده ۶۹۷ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی برای نشر اکاذیب از یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق در نظر گرفته شده است. همچنین برای هتک حیثیت و تشویش اذهان عمومی از ۲ ماه تا ۲ سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق در نظر گرفته شده که مسلما اگر آقایان نتوانند ادعاهای خود را ثابت کنند و رضایت شاکی را جلب کنند با چنین مجازاتی روبرو می‌شوند.

منبع: فارس
انتهای پیام/م