سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره یک شایعه عجیب توضیح داد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان یک استقلالی اصیل است و کسی نمی تواند این مساله را کتمان کند. او در یکی، دو سال گذشته که به عنوان سرمربی نفت مقابل استقلال قرار گرفته، همواره سعی کرده رفتاری انجام ندهد که به ضرر استقلال تمام شود. همیشه در طول این مدت هم شایعات زیادی پیرامونش مطرح بوده است.

حالا یک بار دیگر یک شایعه عجیب درباره منصوریان ایجاد شده است. شایعه ای که با بازی کردن بیرانوند مقابل پرسپولیس و پنالتی گرفتن او در این مسابقه ایجاد شد. برخی رسانه ها در این باره نوشته اند منصوریان عمدا بیرانوند را جلوی استقلال به میدان نفرستاده تا تیم محبوبش برنده شود، شایعه ای که حتی فکر کردن به آن هم در فوتبال حرفه ای عجیب به نظر می رسد.

با این وجود رحیم ایرانیان، سرپرست تیم نفت به این شایعه واکنش نشان داد: این حرف مضحک و خنده دار است. منصوریان هرگز حیثیت خودش را زیر سوال نمی برد و خواهش می کنم این بحث های بیهوده را مطرح نکنید. مگر می شود یک مربی تیم خودش را فدا کند؟ آن هم با شرایطی که تیم نفت در حال حاضر دارد. شک نکنید اینها جوسازی است و هدف آنهایی که چنین مسائلی را بیان می کنند، تخریب نفت تهران است.

کاپ

انتهای پیام/م