سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: عقب‌نشینی استقلال تاکتیکی نبود، خسته بودیم.

به گزارش نسیم سرخس به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا در نشست خبری گفت: جا دارد اربعین حسینی را تسلیت بگویم و ما در این بازی دنبال سه امتیاز بازی بودیم و ناخواسته بازی مساوی شد و بازی خوبی بود و پرهیجان دنبال شد و می‌دانستیم سایپا چطور بازی می‌کند و روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودیم. سایپا خوب بازی کرد و ما ناخواسته عقب کشیدیم و باید این بازی را کالبد شکافی کنیم.

وی ادامه داد: دستوری از بیرون نبود، من دوست دارم بعد از گلزنی هم حمله کنیم و خط حمله توپ را نگه می‌داشت تا خط هافبک جلو بیاید، اما سایپا هم داشت برای گل مساوی حمله می‌کرد.

مظلومی تاکید کرد: به تیم سایپا هم خسته نباشید می‌گویم و بازی خوب و جوانمردانه‌ای بود. در جام حذفی بازیکنانم ۱۲۰ دقیقه مقابل نفت در ورزشگاه تختی بازی کرده بودند و امروز عقب نشینی آنها به خاطر خستگی بود تا مسایل تاکتیکی. در هر صورت جانانه بازی کردیم و دویدیم و خوشبختانه صدر را از دست ندادیم.

وی افزود: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در وسط زمین دچار مشکل هستیم و فشار زیادی روی ابراهیمی و روزبه چشمی است و به یک بازیگردان نیاز داریم و باشگاه باید این مساله را حل کند.

مظلومی در مورد اینکه با وجود صدرنشینی چرا علیه استقلال شعار سر می‌دهند، گفت: ما عادت کرده‌ایم و ۳۰ میلیون هوادار داریم که همه راضی هستند و چند نفر هم بیایند و اعتراض کنند. دلیلش را نمی‌دانم! خوشبختانه تیم نتیجه می‌گیرد که اینگونه رفتار می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه سرمربی سابق استقلال این افراد را به کسانی دیگری منتسب می‌کرد، گفت: شاید عصبی بودند که ما گل خوردیم و من این مساله را به کسی منتسب نمی‌کنم.

مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ویروس گل خوردن در دقایق پایانی به جان استقلال افتاده گفت:: در هرصورت فوتبال است و تیم مقابل باخته و با تمام وجود حمله می‌کند. برای گل زدن بازیکنان ما جنگیدند و دویدند و روی یک حادثه گل خوریدیم. باید این ضعف را برطرف کنیم. باید بازیکنان در خط حمله توپ را نگه دارند تا دفاع نفس بگیرد و جلو بیاید.

مظلومی در پایان نشست با کاغذی که نوشته شده بود من کتاب می‌خوانم عکس گرفته است.

انتهای پیام/م