کشف بیش از یک کیلو مواد افیونی در سرخس
کشف بیش از یک کیلو مواد افیونی در سرخس
 فرماندهی انتظامی سرخس گفت: با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرخس بیش از یک کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر ورود یک دستگاه پراید حامل مواد مخدر در یکی از روستاهای حومه شهرستان به داخل شهر، بلافاصله تیم عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر یگان های عملیاتی وارد عمل شدند.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی بعد از تعقیب خودرو شناسایی شده به طور نامحسوس، مخفیگاه این سوداگران مرگ را پیدا کرده و بلافاصله پس از هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه آن ها مورد بازرسی قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات چهار نفر دستگیر و از مخفیگاهشان مقدار یک کیلو و ۲۶۲ گرم انواع مواد مخدر و دو عدد ترازوی کوچک مخصوص توزین مواد مخدر کشف شد.

 

باقرزاده تصریح کرد: راننده و سرنشین خودرو و دو نفر همدست دیگر پس از بازجویی های به عمل آمده با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

 

فرمانده انتظامی سرخس با اشاره به توقیف خودروی پراید گفت: درعملیاتی دیگر نیز مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان، در اقدامی غافلگیرانه ضمن جمع آوری چهار خرده فروش مقدار ۱۵ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از آن ها کشف و ضبط و یک خودروی سمند را توقیف کردند.

انتهای پیام/