دیدار مدیران روابط عمومی پالایشگاه خانگیران و شرکت نفت و گاز شرق
دیدار مدیران روابط عمومی پالایشگاه خانگیران و شرکت نفت و گاز شرق
در راستاي همکاري و تلاش هاي دوجانبه در حوزه فعاليت هاي روابط عمومي، مديران و کارکنان روابط عمومي شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد سرخس و شرکت نفت و گاز شرق با هم ديدار کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در این دیدار ابوالفضل نعمتی رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: روابط‌عمومی بخش مهمی از سازمان است و همچون زبان گویایی سعی می کند به واسطه فلسفه عمومی سازمان، وظایفی همچون اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی، پاسخگویی، شناخت افکار عمومی، شناخت و تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف ها، فرصت ها و محدودیت ها را بر عهده بگیرد.

 

نعمتی افزود: توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده برای ایجاد حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس تصریح کرد: روابط عمومی موفق می کوشد تا با بهره گیری از تمام فنون، علاوه بر آیینه ی تمام نمای سازمان، چشم، گوش و زبان گویای سازمان باشد و تمام تلاش و سعی خود را برای رسیدن به اهداف مدیریت که همان اهداف سازمان است بکار گیرد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت و اجرای درست وظایف در واحد روابط عمومی جز در سایه عشق به کار و تلاش همه جانبه میسر نمی شود، بیان کرد: بی شک این وظایف در قالب مجموعه ای از فعالیت های ارتباطی صورت می گیرد که می توان آنها را تحت عناوین ارتباطات، امور فرهنگی و  نمایشگاه ها، انتشارات، سنجش افکار و پژوهش و برنامه ریزی، دسته بندی کرد.

 

همچنین در این دیدار حسین احمدی رئیس جدید روابط عمومی شرکت نفت و گاز شرق با بیان جایگاه روابط عمومی ها، خواستار تعامل همه جانبه با روابط عمومی پالایشگاه خانگیران شد.
وی با بیان اینکه دو شرکت مستقر در منطقه عملیاتی خانگیران وظایف یکدیگر را هم پوشانی می کنند گفت: باید با برنامه ریزی هرچه بیشتر و استفاده از ظرفیت ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و اهداف راهبردی وزارت نفت گام برداریم.

 

احمدی با اشاره به دستاوردهای روابط عمومی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت نفت تاکید کرد: دستیابی به مقام برتر روابط عمومی های وزارت نفت در سایه توکل به خداوند متعال، تلاش و همت همه جانبه کارکنان این پالایشگاه محقق شده است و ما هم اعلام آمادگی می کنیم تا از تجربیات مسئولان ارشد و کارکنان این مجتمع در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی استفاده کرده و در این راه  گام برداریم.

گزارش: محمد علی تمدن

انتهای پیام/