زمان و مکان راهپیمایی ۱۳ آبان در سرخس اعلام شد
زمان و مکان راهپیمایی ۱۳ آبان در سرخس اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرخس، زمان و مکان برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان سرخس را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علی اصغر بتوئی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ۱۳ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان سرخس برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرخس با بیان اینکه این راهپیمایی از ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۱۳ آبان‌ماه از چهارراه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مسیر خیابان امام خمینی(ره) و بلوار مصلی را طی کرده و در مسجد امام رضا علیه السلام تجمع می‌کنند.

 

بتوئی از عموم قشرهای مختلف مردم استکبار ستیز و ولایتمدار سرخس خواست تا با حضور آگاهانه و گسترده خود در این راهپیمایی، پاسخی دندان شکن به یاوه‌گویی‌های مستکبران عالم بدهند.

 

وی به تقارن یوم الله ۱۳ آبان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام اشاره و تصریح کرد: ملت ایران به تأسی از امام حسین علیه السلام عزتمندانه راه پیشرفت را می‌پیماید و با ظلم و ظالم کنار نخواهد آمد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرخس در پایان خاطرنشان کرد: سخنرانی و قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی از جمله برنامه‌های این اجتماع است.

انتهای پیام/